اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تفرش:

هدف اصلی جنگ نرم بی‌آرمان کردن کشورها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تفرش با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم دشمن برای تصرف کشورها جنگ نرم است، گفت: بی‌آرمان کردن کشورها، هدف اصلی جنگ نرم است.

هدف اصلی جنگ نرم بی‌آرمان کردن کشورها است
 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله ولدبیگی‌‌‌ ظهر امروز در چهارمین دوره آموزشی دانشجویان منتخب فرهنگی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی (یاران‌فرهنگ) اظهار داشت: اگر به مسائل و هجمه‌های فرهنگی دشمنان، بصیرت و آگاهی کامل نداشته باشیم، ناخواسته سرباز نیروی دشمن می‌شویم.
وی افزود: دشمن در حوزه جنگ نرم برای تک‌تک ملت ایران سرمایه‌گذاری کرده است و تا به هدف خود که همان تصرف قدرت اراده و فکر ایرانی است، نرسد دست از تلاش بر‌نمی‌دارد.
امام جمعه تفرش تصریح کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس دست خالی بودیم و از لحاظ مالی هیچ پشتوانه‌ای نداشتیم، ولی همه به خاطر آرمان‌هایی که داشتند دست به دست هم دادند و نگذاشتند که دشمن ذره‌ای از خاک میهن اسلامی را تصرف کند و دشمن همان زمان متوجه شد که برای حکمرانی بر  ملت ایران باید آرمان‌ها و عقاید ایرانی را تغییر دهد.
ولدبیگی‌‌‌ تاکید کرد: دانشجویان منتخب شرکت کننده در این دوره باید نسبت به قبل احساس مسئولیت پذیری بیشتری داشته و اجازه ندهند دشمن با ابزارهای تبلیغاتی خود هوش و حواس دانشجویان را به جای دیگری معطوف کرده و از عدم توجه آنها برای پیشبرد مقاصد و اهداف خود سود ببرد.
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی نیز گفت: مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها باید حداکثر سعی خود را کرده تا فعالیت‌های فرهنگی که در دانشگاه انجام می‌شود، دانشجومحور باشد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران بر اساس عقلانیت شکل گرفته است، افزود: یکی از معیارهای انقلاب اسلامی کشور توجه و به‌کارگیری جوانان به ویژه دانشجویان در تمامی زمینه‌ها است.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی  با بیان اینکه در این دوره سعی شده است که از بهترین و برجسته‌ترین اساتید کشوری استفاده شود، ادامه داد: هدف دوره آموزشی یاران فرهنگ استعدادیابی و کشف توانمندی‌های دانشجویان منتخب فرهنگی منطقه پنج است.
در این دوره آموزشی که به طور همزمان و مجزا برای دانشجویان پسر و دختر منتخب فرهنگی منطقه پنج در دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد تفرش و آشتیان برگزار می‌گردد 200 نفر حضور یافته‌اند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول