اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار دفاع مقدس:

باید در جنگ نرم ‌با رعایت حجاب‌ از خون شهدا حراست کنیم

خبرگزاری فارس: یادگار دوران دفاع مقدس گفت: در جنگ نرم باید با رعایت حجاب، غیرت، ابهت و فریاد مرگ بر آمریکا و صهیونیسم از خون شهدا حراست کنیم.

باید در جنگ نرم ‌با رعایت حجاب‌ از خون شهدا حراست کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس ایرانمنش شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران نعمت امنیت، پیشرفت و حق توحش ندادن را به مردم ایران اهدا کردند.
وی تصریح کرد: آزادگان در اسارت در پرتو قرآن و کلمه "لاالله الاالله" دشمن را به اسارت کشیدند و برای ما عزت آفریدند تا به عنوان یک مسلمان و انسان آزادیخواه تحت لوای ولایت‌فقیه باشیم.
ایرانمنش با بیان اینکه امروز ما با از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران با عزت زندگی می‌کنیم، بیان داشت: معلمان شهید ما به جبهه‌ها رفتند تا نعمت آزادی، آزاد اندیشیدن و انسانی زندگی را به مردم هدیه کنند.
وی ابراز داشت: در جنگ نرم باید با رعایت حجاب، غیرت، ابهت و فریاد مرگ بر آمریکا و صهیونیسم از خون شهدا حراست کنیم.
ایرانمنش تصریح کرد: امام خمینی (ره) درباره مقام معظم رهبری گفت: «سید علی یک امانت الهی در بین ما است».
وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیسم وحشی‌ترین، خون خوارترین و ضد‌انسان‌ترین افراد روی زمین هستند، عنوان کرد: این افراد از حقوق بشر حرف می‌زنند در حالی که از انسانیت بویی نبرده‌اند.
ایرانمنش اذعان داشت: اگر امروز ایران به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و می‌تواند در فضا بر بالای سر دشمن می‌چرخد به برکت خون شهدا و صبر و تحمل خانواده آن‌ها است.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بت فتنه و آمریکا را شکست، اظهار داشت: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی است.
ایرانمنش ابراز داشت: شهدا در وصیتنامه‌های خود خطاب به زنان نوشته‌اند که سیاهی چادر شما از رنگ سرخ خون ما ارزشمندتر و با اهمیت‌تر است.
مسئول ستاد شاهد ناحیه دو آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این گردهمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 170 جانباز و آزاده و 50 فرزند شهید در آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان مشغول به کار هستند.
رمضان اسدی تعداد شهدای ناحیه دو آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان را 10 نفر ذکر و بیان کرد: قسمتی از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به خاطرات و وصیتنامه‌های شهدای فرهنگی اختصاص داده شده است.
وی ابراز داشت: گردهمایی جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد هر ساله برای تجلیل از این یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
اسدی دیدار با خانواده شهدای فرهنگی را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برشمرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول