اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال؛

ترمینال3 حجاج فرودگاه اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فاز نخست ترمینال سه حجاج فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و نیز بهسازی عوامل پروازی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ترمینال3 حجاج فرودگاه اصفهان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فاز نخست ترمینال سه حجاج در مکانی با زیربنای 6هزار متر مربع و اسکلت زیر پایه فضایی بار و نیز با استفاده از نازک کاری کامپوزیت به صورت سه جداره ساخته شده است.
ساخت این سالن با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و به مدت سه سال طول کشیده است که هم‌زمان با افتتاح فاز نخست توسعه ترمینال حجاج در شمال سالن کناری این ساختمان تخریب و بازسازی می‌شود.
غلام‌رضا مصطفوی مسئول واحد ساختمان سه حجاج با بیان اینکه در آینده فضایی 12 هزار متری برای ورود و خروج مسافران پرواز هوایی در اصفهان در اختیار داریم، افزود: در صورتی که مشکل اعتباری  و نیز خارجی نداشته باشیم، کمتر از یک سال سالن دیگر ترمینال خارجی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
از مهم‌ترین مشخصه‌های این سازه، نورپردازی و روشنایی ترمینال به لحاظ طراحی است که مشخصات نوار حمل بار مسافر، تکنیک بار مسافر، کانتر بار مسافر و از همه مهم‌تر مسائل نظامی و انتظامی و اسپیسر و فونداسیون این ساختمان است که مورد توجه واقع شده است.
این ترمینال از فناوری روز با گنجایش زیادی از مسافران در امر ساخت استفاده کرده و نیز با توجه به متراژ از پایه ستون کمتری استفاده شده است.
20 میلیارد ریال از هزینه ساخت سالن 6هزار متری توسط  شرکت فرودگاه‌های کشور و مابقی با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است.
این سالن با حضور استاندار اصفهان و نیز مدیر عامل فرودگاه‌های کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و از تمامی عوامل ساخت این سالن تجلیل شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول