اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه ‌شهرسازی صورت گرفت؛

آغاز عملیات نصب سیستم کمکناوبری فرودگاه بوشهر

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و شماری از مسئولان استان بوشهر عملیات نصب سیستم کمک ناوبری (ALS) فروگاه بین‌المللی بوشهر آغاز شد.

آغاز عملیات نصب سیستم کمکناوبری فرودگاه بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، برای نصب تجهیزات این سیستم 30 میلیارد ریال و برای عملیات ساختمانی نیز 30 میلیارد ریال هزینه میشود.
وزیر راه و شهرسازی در این آیین گفت: برای بهسازی و توسعه پایانه مسافربری فرودگاه بین‌المللی بوشهر 10 میلیارد تومان هزینه شده که نشان از اهمیت این فرودگاه بین‌المللی است.
علی نیکزاد بر ضرورت توسعه فرودگاه‌‌های کشور تاکید و بیان کرد: تا پایان امسال باید تمام مسائل فنی، آزمایشگاهی و نصب سیستم ALS فرودگاه بوشهر انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ادغام وزارتخانه‌های مسکن و راه از اقدامات شجاعانه دولت بود که اقدامی مبارک به شمار میرود و ما با تمام توان ماموریت خود را در این وزارتخانه انجام میدهیم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز گفت: فرودگاه بین‌المللی بوشهر جزو سه فرودگاه قدیمی کشور محسوب میشود و در بسیاری از موارد به دلیل شرایط بد آب و هوا بسیاری از پروازها در این فرودگاه لغو میشد.
محسن اسماعیلی افزود: نصب دستگاه ALS جزو ضرورت‌های فرودگاه بوشهر بود که مطالعات آن انجام شده و اعتبار آن از محل اعتبارات استانداری و فرودگاه‌های کشور تامین شد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
محمدحسین جهانبخش، استاندار بوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد: با نصب دستگاه مذکور ‌تاخیر پروازهای فرودگاه بوشهر کمتر شود.
همچنین با حضور راه و شهرسازی 5 پروژه پایانه مسافری فرودگاه بوشهر نیز با 28 میلیارد و 200 میلیارد ریال افتتاح شد.
در این آیین پروژه‌های تکمیل و بهسازی پایانه‌های پروازهای داخلی، بهسازی سیستم روشنایی باند، نصب دو دستگاه موتور ژنراتور برق، نصب و بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ترمینال و نصب تجهیزات ناوبری و خدماتی فرودگاهی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول