اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم مطرح کرد:

احیای فرودگاه قدیمی گناوه خواسته مهم مردم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: یکی از خواسته‌های مهم مردم و نیازهای توسعه در بندر گناوه، احیای فرودگاه قدیمی این بندر مهم است.

احیای فرودگاه قدیمی گناوه خواسته مهم مردم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلینژاد سه‌شنبه شب در آیین بهره‌‌برداری از پروژه‌های بندری گناوه و خارک اظهار داشت: متولی حمل و نقل عمومی در کشور در گذشته راه بوده و اکنون وزارت راه و شهرسازی است و اگر جابجایی در یک نقطه انجام نشد وزارت راه و شهرسازی باید در این زمینه پاسخگو باشد.
وی افزود: فاصله فرودگاه بوشهر تا بندر گناوه زیاد است و با توجه به اهمیت گناوه و فعالیت‌های مهم اقتصادی در این بندر و اینکه در شمال استان نیز فرودگاهی نداریم بنابراین اگر فرودگاه قدیمی گناوه احیا شود بخشی از مشکلات تردد هوایی مردم حل میشود.
نماینده مردم، بوشهر، گناوه و دیلم اضافه کرد: این مهم از درخواست‌های مهم مردم است که امیدواریم مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به آن توجه ویژه داشته باشند.
میگلینژاد تصریح کرد: یکی دیگر از درخواست‌های ما از وزیر راه و شهرسازی، تسریع در احداث جاده ساحلی است که در کاهش زمان و اصطحلاک نقش مهمی دارد.
وی اضافه کرد: نکته‌ای که برای رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مد نظر بود نگاه به سوابق کاری و عملکرد بسیار مثبت مهندس نیکزاد در مسئولیت‌های قبلی بود.
نماینده مردم، بوشهر، گناوه و دیلم گفت: میدانستیم با تجربه و تخصص و تعهدی که ایشان دارند میتوانند دو وزارتخانه مهم را مدیریت کنند.
میگلینژاد اضافه کرد: رمز موفقیت ایشان موفقیت‌هایی بود که در وزارتخانه‌های قبلی داشتند و رمز موفقیت دیگر ایشان حضور مستمر و پیگیر در استان‌ها برای رسیدگی به امور بود.
فرماندار گناوه نیز با قدردانی از نگاه مثبت وزیر راه و شهرسازی به مسائل توسعه‌ای استان بوشهر گفت:  گناوه نزدیکترین فاصله را با خارک دارد و تردد مسافران به خارک با افتتاح ترمینال مسافری دریایی تسهیل میشود.
تیمور یزدانشناس افزود: برای تکمیل کار ترمینال مسافری دریایی گناوه، ورود شناورهای جدید در اسکله از ضروریات است که امیدواریم عملی شود.
وی با اشاره به نیاز این ترمینال به مجوز ترددهای خارجی گفت: گردشگری گناوه نیز جایگاه ویژه‌ای دارد که باید به آن توجه ویژه شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول