اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد:

رشد 7 درصدی پروازهای داخلی فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس فرودگاه بین‌المللی آبادان از رشد هفت درصدی تعداد پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی آبادان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

رشد 7 درصدی پروازهای داخلی فرودگاه آبادان
کاظم نداف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در فرودگاه بین‌المللی این شهرستان در حال اجراست.
وی افزود: در ماه‌های اخیر با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرهای هوایی، به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای پرسنل حفاظت اطلاعات هواپیمایی و تسهیل در خدمات‌رسانی به مسافران و کاهش ایستایی، دستگاه کاهش ایستایی در فرودگاه آبادان نصب و راه‌اندازی شد.
رئیس فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیون تومانی به مرحله بهره‌برداری رسید که از محل اعتبارات داخلی فرودگاه هزینه شده بود.
وی با اشاره به راه‌اندازی سیستم کمک ناوبری D.VOR/DME در محدوده فرودگاه بین المللی، ادامه داد: اجرای این پروژه تاکنون با پیشرفت مطلوبی همراه بود که امیدواریم براساس برنامه‌ زمان‌بندی شده محقق شود.
نداف‌پور تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته تعداد پروازهای داخلی فرودگاه آبادان نسب به گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی اضافه کرد: تعداد پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی آبادان در مدت مشابه سال 89 یک هزار و 341 پرواز بود که در سال جاری با هفت درصد افزایش به یک هزار و 447 پرواز رسیده است.
وی همچنین گفت: از آغاز امسال تاکنون تعداد 180 هزار و 735 نفر از فرودگاه آبادان جابه جا شدند که نسبت به رقم 177 هزار و 54 نفر سال گذشته دو درصد افزایش نشان میدهد.
رئیس فرودگاه بین‌المللی آبادان ادامه داد: همچنان مسئله بازسازی و بهسازی سالن فرودگاه بین‌المللی این شهرستان در راستای ارتقای سطح پروازها ضروری است.
به گفته وی در راستای بهسازی سالن فرودگاه تاکنون رایزنی‌ها و مکاتبات متعددی انجام شده اما متاسفانه هنوز اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.
رئیس فرودگاه بین‌المللی آبادان در پایان افزود: امیدواریم تأمین اعتبار موردنیاز برای بازسازی و بهسازی سالن فرودگاه آبادان توسط نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول