اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 130 میلیارد ریالی محقق شد؛

احداث تاکسیوی شرقی فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از احداث تاکسیوی شرقی فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس در عسلویه خبر داد.

احداث تاکسیوی شرقی فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی صبح امروز در بازدید از طرح‌های زیربنایی در پارس جنوبی اظهار داشت: برای رفاه و آسایش کارکنان صنعت نفت و مردم بومی منطقه از همه توان و ظرفیت خود بهره میبریم و امیدوار هستیم بتوانیم به اهداف موردنظر برسیم.
وی افزود: توسعه یافتگی و پیشرفت صنعت نفت در منطقه ویژه پارس در گرو اجرای پروژه‌های زیرساختی است و باید در این راستا تلاش فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از بهره‌برداری از 7 پروژه زیربنایی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری این پروژه‌ها، زیرساخت‌های مهم و موثر در پشتیبانی از عملیات اجرایی پارس جنوبی توسعه می‌یابد.
موسوی از احداث تاکسیوی شرقی فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد: پروژه احداث "تاکسیوی شرقی فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس" از جمله این پروژه‌هاست که با صرف 130 میلیارد و 579 میلیون ریال اعتبار احداث شده و آماده بهره‌برداری است.
وی، پروژه احداث "خیابان دو طرفه SD45A به طول 3400 متر" و "خیابان ST-PE2 به طول 1800 متر" را از پروژه‌های توسعه راه‌های ارتباطی منطقه ویژه پارس ذکر کرد و افزود: برای ساخت دو پروژه یاد شده، بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
موسوی بیان داشت: زیرساخت‌های برق‌رسانی و شبکه توزیع برق در منطقه ویژه پارس جنوبی توسعه یافته است و خدمات عام‌المنفعه زیادی نیز در این حوزه انجام داده‌ایم.
مدیرعامل پارس جنوبی یادآور شد: چهار پروژه در حوزه برقرسانی آماده بهره‌برداری است که پروژه توسعه شبکه روشنایی منطقه ویژه، پروژه کابل‌کشی 33 کیلوولت به 34 دستگاه پست برق و دو پروژه احداث 32 دستگاه پست برق با ولتاژهای متفاوت از جمله پروژه‌های یاد شده است.
وی اضافه کرد: بررسی وضعیت اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه پارس نشان می‌دهد انجام عملیات پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی کیفیت بهتری خواهد یافت و تاکید ما به اهتمام جدی برای تکمیل و بهره‌برداری دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که با پیشرفت بیش از 95 درصد در حال ساخت است.
موسوی گفت: منطقه ویژه پارس نقش مهمی در توسعه صنعت نفت و پیشرفت کشور دارد و مردم این منطقه با آلایندگیهای زیادی روبرو هستند که باید همت کنیم و شرایط مناسبی را برای زندگی مردم فراهم کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول