اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه همدان:

واردات و صادرات کالا از فرودگاه همدان امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه همدان گفت: فرودگاه همدان قادر است به شکل موردی با تأمین هواپیما و پذیرش پرواز زمینه واردات و صادرات کالا را در استان فراهم کند.

واردات و صادرات کالا از فرودگاه همدان امکان‌پذیر است
علی کیخایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت‌:‌ فرودگاه همدان در حال حاضر میتواند با درخواست دستگاه‌های متولی صادرات و واردات با پذیرش پرواز و در اختیار گذاشتن هواپیما ورود و خروج کالا را به مناطقی که امکان صادرات وجود دارد به شکل هوایی در همدان فراهم کند.
وی با تأکید بر اینکه فرودگاه همدان متولی بازاریابی نیست، افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور پذیرش پروازهای بدنه بزرگ یکی از مقدمات واردات و صادرات کالا به شکل مطلوب و درازمدت است که در حال حاضر فرودگاه همدان میتواند به شکل موردی و تنها با در اختیار گذاشتن هواپیما ترانزیت کالا را انجام دهد.
مدیر فرودگاه همدان تصریح کرد: در حال حاضر اولویت کاری فرودگاه حرکت در راستای برنامه پنجم توسعه است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا سال 92 و در غیر این صورت تا سال 93 پروازهای حج عمره در همدان برقرار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بهسازی عوامل پروازی، ساخت مجموعه برج و تکنیکال بلاک، محوطه‌‌سازی فرودگاه همدان، ساخت ترمینال پروازهای زیارتی و ده‌‌ها پروژه دیگر با برآورد اولیه اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال از برنامه‌‌های توسعه فرودگاه همدان محسوب می‌‌شود.
کیخایی اضافه کرد: فرودگاه همدان با اجرای این برنامه برای پذیرش پروازهای بدنه بزرگ تا رده ایرباس 300 تا 600 با اولویت برقراری حج تمتع در برنامه پنجم توسعه آماده‌سازی میشود.
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر نیز فرودگاه همدان مجهز به سیستم‌‌های کمک بازرسی در راستای تأمین سلامتی پروازها است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول