اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد:

سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در پروژه‌های فرودگاهی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در پروژه‌های سرمایه‌ای و توسعه‌ای فرودگاه‌های کشور در طول سال‌جاری خبر داد.

سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در پروژه‌های فرودگاهی کشور
محسن اسماعیلی در حاشیه بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در فرودگاه یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان این‌که در سال‌جاری افزون بر 100 میلیارد تومان در پروژه‌های سرمایه‌ای و توسعه‌ای شرکت فرودگاه‌های کشور سرمایه‌گذاری می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 54 فرودگاه در کشور را اداره می‌کنیم که بخش‌های سرمایه‌ای در آن‌جا هزینه می‌شود.
این مسئول عالی اجرایی در فرودگاه‌های کشور در همین زمینه گفت: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم فرودگاه امام خمینی و هم در سایر فرودگاه‌های کشور استقبال می‌کنیم.
اسماعیلی به نقش برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جلب و جذب سرمایه‌گذار در این بخش اشاره کرد و عنوان داشت: پس از این‌که همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در تهران برگزار کردیم سرمایه‌گذاران زیادی به ما مراجعه کردند.
وی گفت: این سرمایه‌گذاران در ارتباط با ساخت ترمینال مسافربری، جایگاه تشریفات اختصاصی، هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و فروشگاه‌ها پیشنهاداتی داده‌اند که که بخشی از آن مطالعه شده و بخشی دیگر نیز در حال مذاکرات اولیه و در حال انعقاد قرارداد است.
اسماعیلی با بیان این‌که در فرودگاه یاسوج نزدیک به 70 میلیارد ریال پروژه کلنگ‌زنی شده، ابراز داشت: عملیات بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها در آینده نزدیک انجام می‌شود.
این مسئول عالی اجرایی در فرودگاه‌های کشور با اشاره به توجه دولت به موضوع فرودگاه‌ها در استان‌های محروم اظهار داشت: با مشارکت فرودگاه‌های کشور و بخش خصوصی امکانات در فرودگاه‌ها مستقر می‌شود.
اسماعیلی با اشاره به خدمات انجام شده در فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: برای این فرودگاه سیستم لایتینگ و دیزل ژنراتورها و آشیانه پروازی خدمات پشتیبانی هلی‌کوپترها مورد بهره‌برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن انجام شد.
وی افزود: با صحبتی که با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتیم طرح توسعه فرودگاه یاسوج در دست مطالعه بوده تا این‌که بتوانیم با این مطالعات برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه را انجام دهیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول