اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت پذیرفت؛

ایجاد 1450 فرصت شغلی توسط تعاون همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون استان همدان گفت: در سال جاری یک هزار و 450 فرصت شغلی توسط بخش تعاون در استان ایجاد شده که نشانگر تلاش برای گسترش تعاونی هاست.

ایجاد 1450 فرصت شغلی توسط تعاون همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، حمیدرضا یاری پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار جمعی از پرسنل تعاون استان با امام جمعه شهرستان بهار اظهار داشت: امروز مسئله خصوصیسازی یکی از مسائل مهم کشوری است که در راستای اصل 44 قانون اساسی و توجه به تأکید مقام معظم رهبری باید به این مهم توجه شود.
وی گفت: در حاتل حاضر تعداد 3 هزار و 500 تعاونی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 800 مورد فعال هستند.
مدیرکل اداره تعاون استان همدان با تأکید بر تقویت روحیه تعاونگری در جامعه افزود: کارهای تعاونی به صورت اجتماعی انجام میشود و باید مدیران کارآمد در رأس تعاونیها حضور یابند.
وی از ثبت نام 45 هزار کارجو، در سامانه تعاون خبر داد و ابراز داشت: افراد جویای کار به سمت تعاونیها سوق داده میشوند و سعی بر ایجاد اشتغال جدید است و به سمت شرکت‌های اشباع شده نمیرویم.
یاری تصریح کرد: در سال جاری یک هزار و 450 فرصت شغلی توسط بخش تعاون در استان ایجاد شده که نشانگر تلاش برای گسترش تعاونی هاست.
وی در ادامه سخنانش گفت: در حال حاضر 240 تعاونی در سطح شهرستان بهار وجود دارد که از تعداد مذکور 100 تعاونی فعال است. 
امام جمعه شهرستان بهار نیز گفت: با توجه به قانون اساسی و رویکرد مذهبی ما مسئله تعاون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعاونیهای نوپا باید حمایت شوند تا به موفقیت دست یابند.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی زاده گفت: برای تقویت تعاونیها و ایجاد علاقه و رغبت، حمایت نظام ضروری است و باید زمینه به فعلیت رسیدن پتانسیل‌های بخش تعاون فراهم شود.
وی مسئله اشتغال را یکی از ضرورت های جامعه برشمرد و ابراز داشت: برای رفع این مشکل باید فکری اساسی کرد و با تقویت تعاونی ها و ایجاد اشتغال پایدار این مشکل را رفع کرد.
امام جمعه شهرستان بهار افزود: استفاده از افراد متخصص و متعهد در تعاونی ها و بالا بردن سطح کمی و کیفی آنها  از اقدامات مهمی است که باید صورت پذیرد، چرا که پایبندی به شیوه تعاونی ها و استفاده از افراد لایق علاوه بر ایجاد آثار مطلوب اجتماعی از وحدن و آگاهی عمومی، نتایج اقتصادی باارزشی را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول