اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر خبر داد:

واحدهای تولید نان در بوشهر تسهیلات میگیرند

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت 150 میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی نان در استان بوشهر برای بهسازی خبر داد.

واحدهای تولید نان در بوشهر تسهیلات میگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس اعلام و موافقت شرکت  بازرگانی دولتی ایران به واحدهای تولیدی نان در مرکز استان حداکثر 150 میلیون ریال و شهرستان‌ها تا 100 میلیون ریال برای بهسازی و مرمت تسهیلات با کارمزد 9 درصد پرداخت می‌شود.
وی با اشاره فرآیند پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدها گفت: هم اکنون ثبت اطلاعات متقاضیان تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی در پورتال شرکت بازرگانی دولتی ایران به نشانی www.gtc-portal.com  قسمت سامانه‌های خدمات  در حال انجام است.
هاشمی  اضافه کرد: نحوه ثبت اطلاعات و چگونگی دریافت تسهیلات بهسازی نانوایان به فرمانداران برای اعلام به اتحادیه‌ها و انجمن صنفی شهرستان‌ها  از سوی معاون برنامه ریزی استانداری ارسال شده که پس از تائید توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان به بانک کشاورزی  معرفی و تسهیلات با کارمزد 9 درصد به آنان تعلق می‌گیرد.
وی از کسب رتبه نخست استان بوشهر در زمینه آموزش نانوایان خبر داد و گفت: با همکاری موثر اتحادیه‌های صنفی در راستای برنامه‌های آموزشی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در  شش ماهه دوم سال 89 تا پایان خرداد 90 در مجموع 464 نفر از کارگران واحدهای نانوایی آموزش‌های لازم را در زمینه نحوه آماده سازی ، عمل آوری خمیر و پخت نان طی  نموده اند .
وی در این زمینه تصریح کرد: براساس رتبه بندی صورت گرفته از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، استان بوشهر رتبه اول را در سطح کشور در زمینه آموزش نانوایان کسب کرده است.
مدیر شرکت غله استان بوشهر اضافه کرد: با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها در بخش گندم،آرد و نان در استان مصرف آرد از 9 هزار تن به 4.5  هزار تن و به تبع آن سرانه مصرف آرد نیز از 10کیلو گرم به پنج کیلوگرم کاهش یافته است که این امر کاهش 50 درصدی مصرف آرد در استان را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول