اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

77 درصد تعهد اشتغال اردل محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از تحقق 77 درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

77 درصد تعهد اشتغال اردل محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال‌جاری 2 هزار و 151 نفر در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 519 شغل در بخش‌های مختلف از جمله  کشاورزی، صنعتی، دامداری، بنگاه‌های کوچک و زودبازده در این شهرستان ایجاد شده است.
خسروی با اشاره به ثبت آمار اشتغال این شهرستان در سامانه کشوری، گفت: براساس اعلام کارگروه اشتغال استان شهرستان اردل رتبه نخست را در ایجاد اشتغال در این استان دارد.
فرماندار شهرستان اردل نماینده مردم همدان در مجلس شورای آموزش و یادگیری تخصص‌های لازم و متناسب با وضعیت اجتماعی و اقتصادی استان را شرط ضروری برای تمامی افرادی که جویای کار و اشتغال هستند، دانست.
وی متذکر شد: تحقق این مهم در ایجاد بستر مناسب برای آموزش و یادگیری تخصص‌های مورد نیاز برای تمامی افرادی که جویای اشتغال هستند، شکل می‌گیرد.
خسروی ابراز داشت: ما باید بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که مجموعه تولیدی نیروهایی را بتواند جذب کند که دارای شناسنامه تخصصی مرتبط با آن حرفه باشند.
وی نقش مراکز فنی و حرفه‌ای در استان را در انجام این امر بسیار مهم تلقی کرد و گفت: برهمین اساس ایجاد زمینه مناسب برای همکاری بخش خصوصی با این آموزشکده‌ها توسط مسئولان بسیار ضروری است.
خسروی از عزم دولت در ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کشور باید در راستای تحقق اهداف دولت در این راستا از تمام ظرفیت‌های فرد استفاده کنند.
وی بر ضرورت توسعه بنگاه‌های اقتصادی در ایران، گفت: بنگاه‌ها میتوانند پاداش‌های رضایت‌بخشی را برای کسانی که با موفقیت آنها را ایجاد می‌کند در پی داشته باشند.
خسروی اضافه کرد: خروجی یک بنگاه بطور طبیعی به عنوان ورودی نهاده برای بنگاه دیگر مورد استفاده قرار میگیرد که این میتواند به گردش پول و سرمایه بین بنگاه‌های یک جامعه کمک کند، گردش بیشتر پول در یک جامعه نشاط و رونق بیشتری را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول