اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

سهم تعهد شده اشتغال باید تحقق پیدا کند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور گفت: سهم تعهد شده اشتغال استان زنجان باید تحقق پیدا کند.

سهم تعهد شده اشتغال باید تحقق پیدا کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان زنجان اظهار داشت: بانک‌ها پول مردم را صرف ساختمان‌های شیک و پر زرق و برق نکنند.
وی با بیان اینکه لازم نیست همه بانک‌ها در مرکز شهرها باشند، ادامه داد: در برخی مواقع دیده می‌شود چندین بانک در کنار هم شعبه ایجاد کرده‌اند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه بانک‌ها در بهترین جاهای شهر بهترین و شیک‌ترین ساختمان‌ها را می‌سازند، تصریح کرد: این ساختمان‌ها با پول مردم میسازند و تاکید ریاست جمهوری فروش اینگونه ساختمان‌ها و عدم احداث آنها توسط بانک‌ها است.
وی به مطالبات 4 هزار میلیاردی ریالی بانک‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: باید گزارش این مطالبات ارائه شود تا بتوانیم به سراغ دانه درشت‌ها برویم.
رئوفی نژاد پیگیری مطالبات بانک‌ها توسط دستگاه‌ها را یک فرصت برای بانک‌ها برشمرد و تاکید کرد: در صورت ارائه گزارش می‌توان به ریز مسائل این مطالبات وارد شد و اگر قابل مساعدت کردن بود مساعدت می‌کنیم و گرنه راه‌های قانونی برای وصول مطالبات انجام می‌شود.
وی بلاتکلیفی این مطالبات را غیرقابل قبول عنوان کرد و ادامه داد: این بلاتکلیفی دوستان بانکی را نیز زیر سئوال می‌برد.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در برخی موارد مشاهده می‌شود به خاطر 2 میلیون تومان وام عقب افتاده حقوق از حقوق ضامن وام کسر می‌شود اما این مطالبات پیگیری نشده و هیچ برخوردی دیده نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه اگر هم تاکنون برخوردی و یا اقداماتی انجام شده باشد گزارش نشده است،‌ تصریح کرد: این مسائل با یک مصوبه قابل حل نیست و همت دوستان را می‌طلبد.
رئوفی‌نژاد به تعهد اشتغال استان اشاره کرد و گفت: سهم تعهد شده اشتغال استان باید تحقق پیدا کند.
وی با بیان اینکه الان نصف سال گذشته است اما تنها 28 درصد اشتغال استان محقق شده است، گفت: این در حالی است که باید 50 درصد اشتغال استان زنجان تحقق پیدا می‌کرد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه 85 درصد تعهد اشتغال در دستگاه‌هایی است که کمتر از 40 درصد عملکرد داشته‌اند، گفت: دستگاه‌ها باید توجه داشته باشند که ارقام تحقق اشتغال استان زنجان تا جلسه بعد باید تغییر کند.
سهم استان زنجان از تعهد ایجاد اشتغال کشوری 40 هزار و 400 فرصت در سال جاری است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول