اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

در خانه کشتی برای نوجوانان و جوانان جا نداریم

یزدانی‌خرم: از وزیر ورزش میخواهم به فکر اشتغال کشتی‌گیران باشد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کشتی گفت: از وزیر ورزش و جوانان درخواست میکنم مشکل اشتغال کشتی‌گیران را حل کند تا دیگر دغدغه نداشته باشند.

یزدانی‌خرم: از وزیر ورزش میخواهم به فکر اشتغال کشتی‌گیران باشد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمدرضا یزدانی‌خرم در پایان بازدید از اردوی تیم ملی کشتی در جمع خبرنگاران گفت:‌ باید مدال‌های المپیک و جهانی بگیریم. کار بسیار سختی در پیش داریم و برای رسیدن به این هدف نیاز به امکانات داریم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم؛ تیم‌های نوجوانان و جوانان محل اسکان و تمرین مناسب ندارند و همین موضوع ممکن است وقفه‌ای در کار آنها ایجاد و آنها را از سطح قهرمانی جهان دور کند.

رئیس فدارسیون کشتی افزود:‌ از مسئولان می‌خواهیم این مسائل را پیگیری و شرایط را برای تیم‌های نوجوانان و جوانان آماده کنند. خانه کشتی تنها می‌تواند پذیرای تیم‌های بزرگسالان آزاد و فرنگی باشد و بیشتر از این جا نداریم.

یزدانی‌خرم خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران روس پخش شده‌اند و در جاهای مختلف کشتی می‌گیرند و این کار را سخت کرده است. از طرفی در مسابقات جهانی احتمال رویارویی با رژیم صهیونیستی وجود دارد و ممکن است در 5 وزن با آنها روبه‌رو شویم و چون ما آنها به رسمیت نمی‌شناسیم در میدان مسابقه حاضر نمی‌شویم و این موضوع ممکن است ما را از کسب سهمیه و مدال دور کند.
 ما به اصول خود پایبند هستیم.

وی تاکید کرد: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم به وضعیت اشتغال کشتی‌گیران بیشتر توجه و مشکلات‌ آنها را برطرف کند، چون وقتی‌ کشی‌گیران در تمرینات شرکت می‌کنند تمام فکرشان ورزش است و نباید دغدغه دیگری داشته باشند تا بتوانند به راحتی افتخارآفرینی کنند.

یزدانی‌خرم گفت: باید سرمایه‌های خود را حفظ کنیم، چرا که اگر قدر آنها را بدانیم و به آنها رسیدگی کنیم طبق گفته‌های مقام معظم رهبری همواره می‌توانیم در سکوی اول جهان قرار بگیریم چون چیزی کم نداریم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول