اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان خبر داد:

تحقق 27 درصد تعهد اشتغال استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از تحقق 27 درصد تعهد اشتغال استان زنجان در سال جاری خبر داد.

تحقق 27 درصد تعهد اشتغال استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری ظهر امروز در جلسه ستاد کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان زنجان اظهار داشت: اشتغال اولویت یک ما در استان زنجان قرار دارد.
وی با بیان اینکه استان زنجان از نخستین‌هایی است که ثبت نام در سامانه اشتغال را آغاز کرده است، تصریح کرد: اما آنچه از مرکز اعلام می‌شود با آمارهای موجود در استان تطابق ندارد.
معاون برنامه ریزی استاندار زنجان به تنظیم سند اشتغال استان زنجان اشاره کرد و گفت: سند اشتغال استان به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.
وی با اشاره به اینکه تنظیم سند اشتغال استان زنجان از سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: این سند تاکنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
در ادامه مدیرکل کار و امور اجتماعی استان زنجان گفت: 11 هزار و 480 نفر در سامانه ثبت شده است.
فضایل مقدسی با بیان اینکه مشکلی پیش آمده در آمار استان با آمار مرکز عدم تطابق نرم افزار مورد استفاده استان با نرم افزار مرکز بوده است، یادآور شد: با اقداماتی که انجام شده است قول مساعد داده شده است که آمار استان زنجان با نرم افزار مرکز تطبیق داده شود.
وی با اشاره به اینکه بازرگانی و خدمات استان زنجان با 14 هزار و 652 فرصت شغلی 36 درصد تعهد اشتغال استان زنجان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: این بخش یا عملکرد 4 هزار و 72 نفر 28 درصد از تعهدات خود را انجام داده است.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بخش صنعت و معدن 3 هزار و 350 فرصت شغلی تعهد را دارد، تصریح کرد: این بخش با یک هزار و 602 نفر 48 درصد عملکرد داشته است.
وی تاکسیرانی را با 144 درصد عملکرد و دانشگاه زنجان با 137 درصد عملکرد را دستگاه‌های موفق در تحقق اشتغال عنوان کرد.
مقدسی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان با 39 درصد عملکرد بیشترین عملکرد را در استان داشته است، یادآور شد: شهرستان زنجان با 35 درصد در رتبه بعدی قرار گرفته است.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان زنجان عملکرد شهرستان ابهر را 24 درصد و شهرستان خدابنده را 22 درصد عنوان کرد.
در ادامه مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان گفت: حدود 13 هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند.
علی اصحابی با بیان اینکه اگر اعتبارات به موقع در اختیار صندوق مهر قرار بگیرد می‌تواند بیش از سهم خود اشتغالزایی کند، افزود: بیشتر مشاغل صندوق مهر امام رضا (ع) خود اشتغالی است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول