اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبرداد:

بهسازی 200 نانوایی فرسوده در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: تا پایان‌ سال‌جاری 200 نانوایی فرسوده در استان زنجان بهسازی می‌شوند.

بهسازی 200 نانوایی فرسوده در زنجان
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال‌جاری میزان اعتبار اختصاص یافته برای نانوایی‌های را 25 میلیارد تومان است.
وی خاطر نشان کرد: از کل اعتبار اختصاص یافته برای بهسازی نانوایی‌ها 300 میلیون تومان برای بهسازی نانوایی‌های استان زنجان اختصاص یافته است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه با کمک استاندار مبلغ 2 میلیارد تومان برای بهسازی نانوایی‌های استان زنجان اختصاص یافته است، ادامه داد: این مبلغ برای بهسازی 200 نانوایی در سطح استان زنجان در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: مبلغ وام پرداختی به هر نانوایی از محل اعتبارات اختصاص یافته توسط استانداری 10 میلیون تومان است.
خالقی با بیان اینکه جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهمی است که در اختصاص اعتبار به نانوایی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: تعداد نانوایی‌هایی که در هر شهرستان هستند، معیار اختصاص اعتبار به آنها است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیمی از نانوایی‌های استان زنجان در شهرستان زنجان متمرکز شده‌اند، پیش‌بینی کرد، نیمی از اعتبار اختصاص یافته نیز به نانوایی‌های موجود در شهرستان زنجان اختصاص یابد.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه با اعتبار اختصاص یافته از سوی استاندار 200 واحد نانوایی بهسازی می‌شوند، ادامه داد: مبلغ مشخصی نیز از محل شرکت بازرگانی ایران برای بهسازی نانوایان اختصاص پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: مالکان نانوایی به منظور دریافت وام بهسازی از محل اعتبارات شرکت مادر تخصصی ایران می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت اقدامات مورد نیاز را در زمینه ثبت نام به منظور بهسازی نانوایی خود را انجام دهند.
خالقی با بیان اینکه از سال 84 تا کنون 337 نانوایی بهسازی شده است، ادامه داد: بهسازی این نانوایی‌ها کمک شایانی در بهبود وضعیت نان در این چند سال داشته است.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته نیز جذب اعتبار برای نانوایی‌ها 113 درصد بوده است، افزود: این امر نشان از تلاش و همکاری مسئولان ذی‌ربط در این زمینه است.
مدیر‌عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه ارتقای کیفیت نان صورت گرفته است، اضافه کرد: کسب رتبه نخست در بهبود و ارتقای کیفیت نان توسط استان زنجان دلیل خوبی بر این ادعا است.
وی با بیان اینکه بهبود وضعیت پخت نان در استان زنجان از همه جهات بررسی می‌شود، اضافه کرد: میزان برشتگی نان پخته شده و مدت زمانی که برای جویدن نان صرف می‌شود، از جمله ویژگی‌هایی است که در سنجش کیفیت نان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول