اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان خبر داد:

انتشار 4 کتاب در حوزه هنری خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از انتشار چهار کتاب در حوزه هنری استان خبر داد.

انتشار 4 کتاب در حوزه هنری خراسان جنوبی
مهدی حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به انتشار کتاب شمیم نرگس اظهار داشت: در این کتاب که با هدف نکوداشت و ترویج هنر اصیل و آثار برجسته و ماندگار تدوین شده، سه قطعه شعر از هر شاعر با موضوع اهل بیت(ع) از شاعران نقاط مختلف استان درج شده است.
وی ادامه داد: برای چاپ اول در سال 1389 با 2 هزار نسخه و 164 صفحه و با قیمت 1500 تومان توسط حوزه هنری خراسان جنوبی منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری نخستین مجموعه اشعار شاعران استان با نام کاج‌های همیشه سبز در بردارنده مجموعه اشعاری از شاعران جوان و پیشکسوت این خطه فرهنگ دوست و دانش‌پرور منتشر شد.
حبیبی تصریح کرد: در این کتاب آثار 50 شاعر برتر استان به همه علاقمندان شعر و ادب در جای جای ایران تقدیم شده است.
وی از انتشار گزیده اشعار استاد غلامحسین یوسفی (ناقوس) با عنوان آن سوی پرواز خبر داد و گفت: استاد یوسفی از شاعران پیشکسوت استان خراسان جنوبی بوده که مجموعه شعر او مشتمل بر غزلیات، قصاید و رباعیاتی است که سروده است و عمدتاً مفاهیم مذهبی و دینی دارد.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: این اثر ادبی با تیراژ 2 هزار جلد و در قطع خشتی همراه با تصویرسازی که توسط هنرمندان این مجموعه صورت گرفته و با حمایت حوزه هنری به چاپ رسیده است.
حبیبی با اشاره به چاپ کتاب گنجشکهای ملاقات ممنوع تاکید کرد: این کتاب مجموعه صبورانه‌های آزادگان خراسان جنوبی است که به کوشش اسماعیل فیروزی منتشر شده است.
وی افزود: این کتاب شامل مقدمه و 34 خاطره از آزادگان استان در بند زندا‌ن‌های رژیم بعثی صدام است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول