اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد:

توزیع کتاب زندگینامه رئیسعلی دلواری در مدارس بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بنده به آموزش و پرورش استان بوشهر پیشنهاد می‌کنم که یک کتابی از زندگینامه‌های رئیسعلی دلواری، خالو حسین دشتی و دیگر بزرگان استان در قالب 100 صفحه تهیه و در بین تمامی مدارس استان توزیع کند.

توزیع کتاب زندگینامه رئیسعلی دلواری در مدارس بوشهر
 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین جهانبخش یکشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: 12 شهریور در تاریخ استان بوشهر و ایران اسلامی یک رخداد و حماسه‌ای جاودانه است.
وی افزود: حماسه رئیسعلی دلواری و یارانش چندین ویژگی دارد و از مهم‌ترین آنان می‌توان به بحث دینی بودن و گره خوردن روحانیت در قیام آنان ذکر کرد و نکته مهم دیگر که موجب ماندگاری این حماسه شده خودجوش بودن قیامشان بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.
استاندار بوشهر گفت: بنده به آموزش و پرورش استان بوشهر پیشنهاد می‌کنم که یک کتابی از زندگینامه‌های رئیسعلی دلواری، خالو حسین دشتی و دیگر بزرگان استان در قالب 100 صفحه تهیه و در بین تمامی مدارس استان توزیع کند.
وی در ادامه تصریح کرد: حتی در صورت امکان آموزش و پرورش یک درس با موضوع حماسه رئیسعلی دلواری به مناسبت روز مبارزه با استعمار انگلیس در درس‌ دانش آموزان جای دهد و یا یک کتاب 50 صفحه‌ای تنها در مورد زندگینامه رئیسعلی دلواری و یارانش تهیه و در تمامی مدارس پخش کند.
استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین یک مسابقه مناسب همراه با جوایز ارزنده برای مطالعه آن قرار دهد تا در نود و هشتمین سالگرد این شهید بزرگوار حماسه و دلاوری‌های آنان زنده شود.
جهانبخش عنوان کرد: ما برای برگزاری همایش سال آینده روز مبارزه با استعمار برنامه داریم که به نقش روحانیت را در این حماسه بزرگ بپردازیم و در صدمین سالگرد آن این همایش را به صورت ملی پوشش بدهیم.
وی تصریح کرد: کارکرد دولت دهم حاصل تلاش کارکنان آن به عنوان بدنه دولت است و کارکنان در کنار تلاش‌ها و خدمت‌های خود از مقامات ارشد دولت الگو می‌گیرند و این الگوها هستند که انگیزه و نشاط ایجاد می‌کنند.
جهانبخش اظهار داشت: اتفاقاتی که در این دولت افتاده به دست کارکنان آن ایجاد شده است و امروز در نظام و دولت توفیقاتی حاصل شده که موجب شده نظام جمهوری اسلامی در ردیف نظام‌های برتر دنیا باشد.
وی اضافه کرد: توکل، اعتماد به نفس و خودباوری جوانان باعث شده عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان شده است و این عزت‌آفرینی و اعتبار نظام محصول زحمات کارکنان دولت است که باید پاس داشته شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول