اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

تهیه و توزیع 82 هزار کتاب درسی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از تهیه و توزیع 82 هزار کتاب درسی در مقاطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی توسط آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد.

تهیه و توزیع 82 هزار کتاب درسی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تقی ناصر احمدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: طرح شنا ویژه آموزش دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی برای 14 هزار و 774 دانش‌آموز با اعتباری بالغ بر390 میلیون تومان در سال جاری برای دانش‌آموزان این مقطع برگزار می‌شود.
وی از تهیه و توزیع 82 هزار کتاب درسی در مقاطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی توسط آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد و یاد‌آور شد: توزیع کتب مابقی مقاطع تحصیلی از طریق نمایندگی‌های فروش از 15 شهریور ماه سال جاری در استان آغاز می‌شود.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تا کنون 84 درصد کتب ابتدایی و 70 درصد کتب مقطع پیش دانشگاهی در استان توزیع شده و مابقی نیز به علت تغییرات کلی هنوز چاپ و توزیع نشده است، که در حال پیگیری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 413 واحد آموزشی زیر پوشش طرح هجرت 3 قرار گرفت، خاطرنشان کرد: 21 هزار نفر روز دانش‌آموز در این طرح مشارکت داشتند.
عسگری از به بهره‌برداری رسیدن 20 پروژه تا مهر ماه سال جدید خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با آغاز مهر در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
وی از توزیع 50 درصد کتب مقاطع فنی و حرفه‌ای نیز در استان خبر داد و یاد آورشد: امیدواریم تا آغاز مدارس مابقی کتب نیز توزیع شود.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری جشن شکوفه‌ها همزمان با 30 شهریور ماه سال جاری و بازگشایی مدارس همزمان با سوم مهر از برنامه‌های آموزش و پرورش است.
وی تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در حال حاضر دارای 15 هزار پرسنل رسمی و پیمانی است که در خدمت آموزش و پرورش هستند.
عسگری از تعمیرات اساسی 100 واحد آموزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری اعتبارات این بخش به نحو مطلوبی توزیع شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول