اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب پس از همایش اکو در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب این استان پس از همایش و نمایشگاه صنایع دستی اکو برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب پس از همایش اکو در خراسان شمالی
محمدرضا سوقندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این نمایشگاه از 26 ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ناشران استان‌های مختلف برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده‌اند.
وی اعلام جزئیات برگزاری این نمایشگاه را به روزهای آتی موکول کرد و یادآور شد: تاکنون 5 نمایشگاه بزرگ کتاب به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان برگزار شده است.
سوقندی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در خراسان شمالی طی دولت نهم و دهم در استان اظهار داشت: طی این مدت 7 دوره جشنواره ملی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) در خراسان شمالی میزبانی شده است.
وی برپایی جشنواره تئاتر رضوی را به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: امسال نیز همچون دو دوره قبل خراسان شمالی جشنواره تئاتر رضوی را میزبانی خواهد کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد قرآن در شهرستان‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه‌ها عمدتاً در ماه رمضان برگزار شده و مردم استان از این برنامه‌ها استقبال چشمگیری داشتند.
وی همچنین برپایی جشنواره‌های متعدد استانی، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری و ... را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگ خراسان شمالی برشمرد و گفت: امسال نیز برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.
سوقندی برگزاری هر دو ماه یک جشنواره ملی در استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول