اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز عملیات فونداسیون 7967 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 7 هزار و 968 واحد از مجموع واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر در این استان در مرحله فونداسیون قرار دارد.

آغاز عملیات فونداسیون 7967 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری
علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌‎های صورت گرفته سهمیه مسکن مهر این استان 40 هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از این تعداد 18 هزار و 600 واحد در شهرهای این استان و 21 هزار واحد نیز در مناطق روستایی احداث می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به سهمیه 18 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان، گفت: از این تعداد 13 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 5 هزار واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در دست احداث است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه تخصیصی به این استان منطبق بر نیازهای مردم این استان نیست، گفت: تعداد متقاضیان احداث واحد مسکونی در این استان بسیار بیشتر از رقم تخصیص یافته است بنابراین افزایش سهمیه ضرورت دارد.
ابراهیمی گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت از 13 هزار واحد 10 هزار و 867 واحد آن عقد قرارداد شده است که از این تعداد 10 هزار واحد مسکونی موفق به اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری شده‌اند.
وی با تاکید بر توجه به کیفیت پروژه‌های مسکن مهر در کنار توجه به کمیت آنها، افزود: باید توجه جدی به برنامه‌های تعیین شده در سال‌جاری داشته باشیم.
ابراهیمی در ادامه از تشکیل ستاد ارتباط مردمی مسکن و شهرسازی با حضور مدیران، معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن، بانک مسکن و اداره مسکن و شهرسازی این استان خبر داد و گفت: نامه‌های مربوطه در قالب موضوع درخواستی شامل مشکلات مسکن، زمین، تسهیلات بانکی، شهرسازی و معماری و دسته‌بندی بررسی و در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ثبت و کد رهگیری برای پیگیری به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.
وی افزود: در این مدت تعداد 680 نامه مربوط به اداره کل مسکن و شهرسازی استان، 514 نامه مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 167 نامه مربوط به بانک مسکن بود.
وی ادامه داد: تاکنون به 3 هزار نامه مردمی واصله از سوی استانداری به این اداره رسیدگی شده که پاسخگویی کامل به نامه‌ها انجام شده است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول