اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون گچساران خبر داد:

کسب مقام برتر کشور توسط مسکن مهر گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون گچساران گفت: مسکن مهر گچساران از لحاظ سرعت در پیشرفت و روند اجرایی، مقام نخست کشور را کسب کرد.

کسب مقام برتر کشور توسط مسکن مهر گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اسلام حسینی‌نیک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره تعاون گچساران از لحاظ تشکیل تعاونی عملکرد مطلوبی داشته و در سال گذشته مقام برتر در کهگیلویه و بویراحمد و رتبه سوم کشوری را به‌دست آورد.
وی افزود: تعاونی مسکن مهر شبکه بهداشت و درمان گچساران از لحاظ قیمت، کیفیت و سرعت کار رتبه برتر کشوری را کسب کرد و لوح تقدیر رئیس جمهور به مدیرعامل این تعاونی اهدا شد.
حسینی‌نیک با اشاره به اهمیت و نقش تعاون در جامعه عنوان داشت: با توجه به واژه مقدس تعاون و لزوم ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، خیابان این اداره از ابتدای شهرداری تا بخشداری با نام خیابان تعاون نام‌گذاری شد.
رئیس اداره تعاون گچساران با اشاره به کسب مقام دوم کشوری این اداره در زمینه سامانه نظارت بر تعاونی‌ها بیان داشت: برای ارتقاء مهارت تعاون‌گران گچساران، کلاس‌های آموزشی در قالب مهارت‌های عمومی و تخصصی به‌صورت برون‌سپاری و درون‌سپاری برگزار شد.
حسینینیک ایجاد شغل را یکی از اهداف مهم تعاون دانست و عنوان داشت: دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و سایر افراد در شهرها و روستاها میتوانند ضمن ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی خود، تعاونی تشکیل داده و زمینه اشتغال خود و سایر افراد جامعه را فراهم کنند.
وی از واگذاری بیش از هزار و 100 واحد آپارتمان مسکن مهر در گچساران تا پایان مهرماه جاری خبر داد و افزود: تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر خودمالکان نیز ساخته شده که همزمان با واحدهای مسکن مهر واگذار می‌شود.
رئیس اداره تعاون گچساران با تشکر از ادارات گاز، آب، تلفن و برق خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک‌ بودن زمان واگذاری این واحدها، ادارات خدمات‌رسان و شهرداری باید در زمینه ارائه خدمات به سایت مسکن مهر گچساران تلاش بیشتری داشته باشند.
حسینی‌نیک بیان داشت: بیش از دو هزار و 768 واحد مسکن مهر در گچساران در حال ساخت بوده که در این رابطه تاکنون بالغ بر 700 میلیارد ریال در قالب تسهیلات هزینه شده است
وی از پرداخت 400 میلیارد ریال تسهیلات به دو هزار نفر از احداث‌ کنندگان طرح خود مالک مسکن مهر در گچساران خبر داد و مجموع تسهیلات پرداخت شده در قالب مسکن مهر گچساران را هزار و 80 میلیارد ریال عنوان کرد.
حسینی‌نیک اظهار داشت: با هماهنگیهای صورت‌‌ گرفته مقرر شد که هم‌زمان با تفکیک بلوکهای آپارتمانی، اتحادیه مسکن مهر با هماهنگی و همکاری شهرداری نسبت به ارائه پایان کار اقدام کند تا خریداران اصلی دچار ضرر و زیان ناشی از دیرکرد وام بانکها نشوند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پروژه و تأکید ریاست جمهور بر اجرا و تکمیل هرچه سریع‌تر مسکن مهر، همه ادارات، سازمان‌ها و نهادها برای تسریع در اتمام این پروژه باید تلاش و همکاری داشته باشند.
رئیس اداره تعاون گچساران ابراز داشت: تعاونی سهام عدالت گچساران در سال گذشته تعاونی برتر در کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد و با پیگیری‌های اداره تعاون گچساران با شرکت سرمایه‌گذار سهام عدالت، افزون بر 10 هزار نفر از کارگران در این تعاونی ثبت‌نام کرده و تعاونی سهام عدالت گچساران یک رتبه ارتقا یافت.
حسینی‌نیک از برگزاری سه همایش در گچساران و معرفی تعاونی‌‌های برتر با حضور مسئولان استانی و محلی خبر داد و افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون، جذب بیش از 50 نفر کارورز، افتتاح بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، کسب مقام برتر کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری برنامه‌های هفته تعاون، برگزاری جلسات ترویجی و مسابقات آشنایی با بخش تعاون از دیگر اقدامات و موفقیت‌های اداره تعاون گچساران است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول