اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌ امور شعب بانک ملی استان قم خبر داد:

ایجاد بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در قم‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره‌ امور شعب بانک ملی استان قم گفت: 54 هزار و 81 واحد مسکن مهر در استان قم ایجاد شده است.

ایجاد بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در قم‌
علی‌‌اکبر حلاجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بحث بنگاه‌های زودبازده اظهار داشت: مبالغی که از سال 84 تا سال 89 به سیستم بانکی استان برای پرداخت به بنگاه‌های زود‌بازده ابلاغ شده، 7 هزار و 932 میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: کل طرح‌های تایید شده تا پایان مرداد ماه سال جاری، 15 هزار و 516 طرح و کل مبلغ مصوب 5 هزار و 416 میلیون ریال بوده است.
رئیس اداره‌ امور شعب بانک ملی استان قم با بیان اینکه کل مبلغ پرداخت شده 4 هزار و 693 میلیون ریال بوده است، افزود: اشتغال ایجاد شده از محل این طرح‌ها 30 هزار و 954 نفر در استان بوده است.
حلاجیان گفت: پروژه‌های خوبی از طریق این طرح‌ها انجام شده ‌که پارکینگ طبقاتی صحن امام خمینی(ره)، کارخانه سیمان نیزار، کارخانه تولید قیر شنی و‌... از جمله آن است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تسهیلات دولت در رابطه با مسکن مهر عنوان کرد: 54 هزار و 81 واحد مسکن مهر در استان قم ایجاد شده است که مبلغ آن 6 هزار و 755 میلیارد ریال است.
رئیس اداره‌ امور شعب بانک ملی استان قم ابراز داشت: تسهیلات مسکن روستایی که در سطح استان انجام شده، 5 هزار و 623 فقره بوده که جمع مبلغ آن 447 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
حلاجیان گفت: در بحث هدفمند کردن یارانه‌ها با همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف تعداد ثبت‌نامی‌ها 314 هزار و 423 خانوار بوده که یک میلیون و 29 هزار نفر را شامل می‌شود.
وی تصریح کرد: در این زمینه وظیفه بانک‌ها در رابطه با پرداختی‌ها آماده‌باش کامل سیستم بانکی در پرداخت وجوه و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل است.
رئیس اداره‌ امور شعب بانک ملی استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت‌ها در پایان هر ماه انجام شده و با پرداخت حقوق کارکنان مواجه می‌شد، به درخواست شورای عالی بانک‌ها در تهران مقرر شد یارانه‌ها در هفته دوم هر ماه پرداخت شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول