اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

استکبار جهانی از رسانه «منبر» هراسان است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به اینکه موج بیداری اسلامی در جهان به علت اثربخشی رسانه منبر عالمان دینی در جهان است، گفت: استکبار جهانی از رسانه «منبر» هراسان است.

استکبار جهانی از رسانه «منبر» هراسان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح حوزه علمیه دخترانه فاطمه الزهرا (س) قائمشهر با بیان اینکه برای رسیدن به هدف‌های مقرر و شاخص‌های جمعیتی برای تاسیس مدارس دینی، کار زیادی باید صورت گیرد، اظهار داشت: هم‌اکنون در استان مازندران، دو دبیرستان در حوزه معارف اسلامی در ساری و تنکابن، یک مدرسه دینی هیئت امنایی در نکا و مدارسی در بابل و چالوس تاسیس و نوسازی شد.
وی با تاکید بر نقش برجسته و محوری امام و عالمان دینی در مانوس ساختن مردم با مکتب دینی و علوی، نقش مازندران را در بیان عاطفی روضه و انس فرزندانشان با مکتب الهی ارزنده دانست.
استاندار مازندران با اشاره به نقش تعلیمی و اثرگذار منبر تصریح کرد: منبر رسانه مبارکی است که استکبار جهانی به شدت از آن هراسان است.
طاهایی تاکید کرد: با وجود ماهواره در کشورهایی مانند لیبی، مصر و تونس، برنامه‌های ضد دینی استکبار نتوانست جلوی بیداری اسلامی را در این کشورها بگیرد.
وی با بیان اینکه مردم این کشورها با افتخار شعار نهضت کشورشان را الله اکبر اعلام می‌کنند، افزود: امروز موج بیداری اسلامی در این کشورها مرهون نقش اثرگذار رسانه منبر و عالمان دینی است.
استاندار مازندران گفت: اگر می‌توانستم بودجه بعضی فعالیت‌های آموزشی را صرف شکل‌گیری شاخص‌های جمعیتی مربوط به حوزه‌های دینی می‌کردم تا مدارس دینی استان افزایش یابد.
طاهایی با اشاره به ناکافی بودن تدریس معارف دینی در دانشگاه‌هایی چون پیام نور تصریح کرد: در حوزه‌های علمیه است که افراد باایمان و خلوص کامل به تحصیل معرفت دینی می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه دختران و جوانان، گاهی تا پاسی از شب در خیابان‌ها پرسه می‌زنند، تصریح کرد: آموزه‌های دینی در این افراد به اعتقاد تبدیل نشده، تاسیس حوزه های علمیه بیماری جامعه را درمان می‌کند.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول