اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند:

استکبار همواره علیه سپاه موضع خصمانه دارد

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: استکبار غرب و حامیان کاخ سفید‌ همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه سپاه و بسیج موضع خصمانه دارند.

استکبار همواره علیه سپاه موضع خصمانه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی جعفری شامگاه یکشنبه در کارگاه آموزشی هادیان سیاسی زرند با اشاره به هجمه‌های دشمنان برعلیه بسیج و سپاه اظهار داشت: استکبار غرب و حامیان کاخ سفید‌ همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برعلیه سپاه و بسیج موضع خصمانه دارند.
منوچهر شمس‌الدینی فرمانده سپاه ناحیه زرند در این نشست اظهار داشت: امام راحل یکی از آیات الهی و برکات خداوند بر ما در عصر حاضر بود.
وی خاطرنشان کرد: با اینکه مدت زیادی است از جنگ می‌گذرد، اما خیلی‌ها آن دوران را کاملاً نشناختند، آن ایثارگری و جانفشانی و معصومیت عزیزان را کاش ثبت و ضبط کرده بودند.
شمس‌الدینی افزود: آخرین وداع رزمندگان در شب عملیات، نیایش‌ها و دعاها و نمازهای آنان در دل شب اینها همه در جنگ تحمیلی به وقوع پیوست و بخشی از حماسه بزرگ دست رنج سپاه بود و خدا را شاکر هستیم که نهاد مقدسی مانند سپاه در این کشور شکل گرفت.
وی با اشاره به رسالت پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: خداوند در قرآن فرمودند «ما نه تنها تو را مأمور به رسالت کرده‌ایم، بلکه تو مأمور به صبر و استقامت نیز هستید و همچنین کسانی که با تو هستند».
شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: تحرک عظیم در میدان جنگ، تربیت عناصر بالقوه و مستعد در درون خود و تربیت نیروی انسانی سپاه و تزریق در جامعه و دولت، حفظ و جوشش روحیه انقلابی سپاه را به عنوان یک نهاد مقدس و در خدمت ولایت قرار داده است.
وی بیان کرد: سپاه امروز نماد قدرت و عزت و سربلند ایران است، کیلومترها بعد از مناطق جنگ تحمیلی در منطقه به واسطه سپاه جمهوری اسلامی بزرگ شد و خیزش اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه را از ما الگو گرفتند و مقام معظم رهبری تأکید دارند سپاه نماد عزت است.
شمس‌الدینی تصریح کرد: سپاه برخلاف سایر ارتش‌ها جهان برای مقابله با استکبار و دفاع از مظلومان جهان است و این برای دنیای مادی استکبار قابل درک و فهم نیست.
وی اذعان کرد: سپاه نیروی عظیم مردمی و برخاسته از بطن و دل مردم، سپاه مجموعه‌ای از منتظران شهادت و ستون خیمه ولایت است و اگر سپاه نبود کشور نبود و نقش سپاه در جلوگیری از تجزیه قومی، ترورها و در جنگ تحمیل و سازندگی پس از جنگ انکارناپذیر است.
وی با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: بیشترین هجمه بر بسیج و سپاه وارد شد و کینه دشمنان از امیرالمومنان در جنگ بدر، احد و خندق حادثه عاشورا را به وجود آورد و امروز دشمنان از کینه‌ای که بر علیه سپاه از زمان اول انقلاب و تجزیه قومی و جنگ تحمیلی به دل دارند، این مسائل را به وجود می‌آورند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول