اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

ثانیه‌شمار سقوط رژیم‌های استکباری آغاز شده است

خبرگزاری فارس: رئیس قرار گاه عمار گفت: در حال حاضر با توجه به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه ثانیه‌شمار سقوط رژیم‌های استکباری آغاز شده است.

ثانیه‌شمار سقوط رژیم‌های استکباری آغاز شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام مهدی طائب ظهر امروز در جمع سپاهیان استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر باید به طور طبیعی به جریان انحرافی توجه شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی این انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: مجلس آینده مهم است و نیاز است که قوانین کشور با حضور نیروهای قوی و قدر به‌روز شود.
رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات نباید به چالش امنیتی تبدیل شود و فروپاشی استکبار فتنه بزرگتری است که در حال حاضر مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده و بر لزوم مدیرت آن تاکید دارد.
وی تصریح کرد: ثانیه‌شمار سقوط رژیم‌های استکباری آغاز شده است و باید به این فتنه توجه کرده و فتنه‌های داخلی را خاموش شده محسوب کرد.
حجت‌الاسلام طائب افزود: طی 32 سال گذشته افق ظهور در کشور مشخص شده که با انواع ترفندها و توطئه‌های دشمنان مواجه گشته و با توزیع سی‌دی ظهور نزدیک است دشمنان اسلام درصدد این بودند که مقدمه‌سازی برای ظهور پایان یافته و نتیجه برنامه‌ریزی‌ها به نحو مطلوبی انجام نشود.
وی ارائه برنامه‌های چشم‌انداز 20 ساله از سوی مقام معظم رهبری را برنامه مناسبی برای کشور و ستون استوانه این چشم‌انداز را تربیت نیروهای متخصص و متعهد اعلام کرد که دشمنان می‌خواستند با اعلام ظهور بسیار نزدیک است این برنامه‌ریزی‌ها را متوقف کنند.
فرمانده قرار گاه عمار سی‌دی ظهور را در راستای توقف برنامه‌های کشور و عدم برنامه‌ریزی برای چشم‌انداز کشور اعلام کرد و گفت: این سی‌دی مربوط به جریان انحرافی است و به دنبال تعطیل کردن و مقدمه‌سازی برای حکومت امام زمان (عج) است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قوی‌ترین مدیریت جهان از آن کشور ایران است، افزود: همه جهان 32 سال در مقابل انقلاب اسلامی و حرکت‌های آن ایستاده اما ایران اسلامی با مدیریت سیال منعطف توانسته است خود را با شرایط تطبیق دهد.
حجت‌الاسلام طائب عدم فرصت در ارائه آموزش‌های لازم را از مشکلات جامعه پیامبر گرامی اسلام برشمرد و گفت: در دوران حکومت امام علی (ع) نیز نداشتن نیروهای متخصص و متعهد از مشکلات امام بود.
وی داشتن سیستم اطلاعاتی و امنیتی و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: جمع‌آوری اطلاعات از این طریق از منافقان بدون هزینه است اما نیروی انسانی مطلوب را می‌طلبد.
فرمانده قرار گاه عمار بیان داشت: نیروی امنیتی نظام را قبول داشته و زیرک و آموزش دیده است که پیامبر گرامی اسلام از داشتن چنین نیرویی محروم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آغاز جنگ  و هشت سال دوران دفاع مقدس را مرحله سخت اما در حین حال مهمی برای کشور دانست که در این دوران نیروهای انقلابی با فراگیری مهندسی و مدیریت، مدیریت کشور را به دست گرفته به طوری که به برکت آن دوران قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال حاضر اوج سازندگی کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول