اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اصفهان؛

کودکان با اهداف شکل‌گیری استکبار آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه‌های متنوعی برای راهپیمایی روز قدس امسال پیش‌بینی شده و کودکان با اهداف شکل‌گیری استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی آشنا می‌شوند.

کودکان با اهداف شکل‌گیری استکبار آشنا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری دقایقی پیش در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز پرچم‌داری دفاع از مظلوم به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم برافراشته شده است و ندای مظلومیت‌خواهی قدس شریف از سراسر ایران به گوش می‌رسد.
وی افزود: آثار انقلاب اسلامی و 30 سال راهپیمایی ملت ایران و اعلام برائت از اسرائیل و آمریکا در بیداری اسلامی مردم در سراسر دنیا تبلور یافته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ارتباط با میزان مشارکت مردم و تشکل‌ها در راهپیمایی روز قدس در اصفهان اضافه کرد: تشکل‌های مردمی، سازمان ملی جوانان، بسیج و مساجد همچون سال‌های پیش همچنان حضور پررنگی در صحنه دارند.
وی بیان داشت: خوشبختانه و به کوری چشم دشمنان مردم از ساعت‌های ابتدایی برای شرکت در راهپیمایی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) حضور داشتند و راهپیمایی روز قدس امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عظمت در حال برگزاری است.
عسگری با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای راهپیمایی روز قدس امسال پیش‌بینی شده است، گفت: در همین راستا غرفه‌های متعدد فرهنگی برپا شده و مسیرهای اصلی راهپیمایی از سه مسیر آغاز شده است.
وی ادامه داد: برای کودکان نیز غرفه‌هایی خاص پیش‌بینی شده که در آنها تاریخچه و اهداف استکبار از شکل‌گیری تاکنون به نمایش در آمده و کودکان با اهداف شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول