اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد جهانی تا نابودی اسرائیل/ 1

روز قدس دادخواهی مردم فلسطین از استکبار است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: جمعی از مردم و مسئولان نکا با شرکت در راهپمایی رو قدس ‌اعلام کردند: روز قدس، روز دادخواهی مردم مظلوم فلسطین است.

روز قدس دادخواهی مردم فلسطین از استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، قدس و فلسطین عزیز، اکنون سال‌هاست که در زنجیر استکبار و استبداد اسیر است و باید برای رهایی خود با تمام  توان ایستادگی کرده است.
قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار از سال 1948 آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.
البته این توطئه استکبار از همان ابتدا نیز با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان‌های آزاده و بیداردل جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر و سیاسی ـ نظامی، چهره خود را نشان داده است.
ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با فرمان امام راحل و تعیین روزی به نام روز قدس، مسئله آزاد‌سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است و مردم مسلمان ایران هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان با اعلام برائت از صهیونیست، اسرائیل و استکبار، در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش میگذارند.
مردم مسلمان و مومن نکا نیز در یک حرکتی خودجوش با حضور در این راهپیمایی بزرگ این روز را قدر دانسته و بر حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تاکید کردند.
 
* روز جهانی قدس حاصل کلام گهربار امام(ره)است
علیرضا قاسمی یک شهروند نکایی در این باره به خبرنگار فارس در نکا گفت: روز جهانی قدس که حاصل کلام گهربار امام(ره)است نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و قیام علیه کفر جهانی است که در راس آن آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب و جنایتکار قرار دارد.
این طلبه جوان با بیان اینکه امسال با حرکت‌های مختلف مردم منطقه، به سال بیداری اسلامی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد:  شرکت در این راهپیمایی آن هم در سال بیداری امت اسلامی بر هر فرد مسلمان تکلیف شرعی است و امروز مردم ما دفاع از هم نوع را عینیت بخشیدند.
 
 
* ندای مردم فلسطین تا اهداف اسلام ادامه دارد
موسی برزگر دیگر شهروند مازندرانی در شهرستان نکا نیز در این باره گفت: قدس اشغال شده برای همیشه تاریخ متعلق به همه مسلمانان بوده و خواهد بود.
وی یادآور شد: ‌رژیم غاصب صهیونیستی باید از بیداری و خیزش اسلامی مردم کشورهای عربی و مسلمان علیه حکام مستبد و ظالم درس بگیرد و  از چپاول سرزمین مقدس قدس و فلسطین دست بر دارد.
برزگر افزود: مردم ایران اسلامی امرو بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از قیام مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کردند.
وی با بیان اینکه ندای مردم مظلوم فلسطین تا رسیدن به اهداف متعالی اسلام ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که برخی از شیطنت‌های دشمنان در اسلام‌خواهی ما خللی وارد کند و به همین دلیل نیز حمایت همه‌جانبه خود را از مردم فلسطین و همه آزادگان جهان با حضور در راهپیمایی نشان میدهیم.
 
 
* روز قدس نسخه شفابخش ملل اسلامی است
امام جمعه نکا نیز در حاشیه راهپیمایی مردم نکا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز قدس، روز  اتحاد و انسجام اسلامی و  نسخه شفابخش ملل اسلامی است.
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی با اشاره به اینکه امام راحل با طرح روز قدس، جبهه مستضعفان را شکل داد، تصریح کرد: این حزب با قدرت در مقابل استکبار جهانی برخواست و تاکنون نیز به موفقیت‌هایی فراوانی دست یافته که پیروزی در جنگ 22 روزه، جنگ 33 روزه و... دستاورد این حرکت بزرگ بود.
امام جمعه نکا افزود: اکنون جهان کفر برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان متحد شده است و مسلمانان نیز باید با تحکیم وحدت در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل بایستند تا نصرت واقعی حاصل شود.
 
* خیزش‌های اسلامی در کشورهای خاورمیانه ستودنی است
فرماندار نکا نیز به خبرنگار فارس در نکا گفت: راهپیمایی امسال با توجه به اوضاع اخیر در خاورمیانه و بیداری اسلامی در برخی از کشورها، باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد که بیانگر عشق مردم به اسلام و اسلام‌خواهی است.
رضا آزادی کناری ادامه داد: این راهپیمایی باشکوه اعتراضی بر سکوت حامیان حقوق بشر در سازمان ملل است چرا که آنان با سکوت خویش، موجب پایمال شدن حق مردم مظلوم فلسطین شده‌اند.
وی اظهار داشت: خیزش‌های اسلامی در کشورهای خاورمیانه و دیگر کشورهای جهان، نتیجه بیداری مسلمانان و آگاهی آنان از دستورات دین اسلام برای مبارزه به حکام ظالم است که باید توسط مردم مسلمان تا آخرین لحظات ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول