اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

روز قدس زنگ خطری برای استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: روز قدس زنگ خطری جدی برای استکبار و دشمنان اسلام است.

روز قدس زنگ خطری برای استکبار است
حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان در خصوص حضور گسترده شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی و سرنوشت‌ساز قدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) با درایت و دوراندیشی و برای نشان دادن چهره کریه جرثومه خبیث رژیم اشغالگر نامشروع به تمام مسلمانان جهان روز قدس را بنا نهاد تا خیانت جنایتکاران را رسوا کند.
وی با بیان اینکه بیش از 60 سال است که اسرائیل غاصب کینه‌توزانه در مقابل امت اسلامی ایستاده و با ترفندهای مختلف قصد ضربه زدن به پاره تن مسلمانان را دارد، تصریح کرد: مسئله قدس محدود به جغرافیا یا اندیشه خاص نیست که به فراموشی سپرده شود بلکه یک مسئله انسانی و عاطفی است که انسان‌ها نسبت به جنایات صورت گرفته در حق زنان و مردان به پا میخیزند و از اسرائیل و استکبار جهانی اعلام بیزاری میکنند.
امام جمعه هندیجان با بیان اینکه مردم فلسطین هرگز از قضاوت اذهان جهانی فراموش نمیشود، افزود: ملت‌های آزادیخواه همیشه برای مظلومیت مردم فلسطین و لبنان و احیای کرامت انسانی آنها به میدان خواهند آمد و اجازه نخواهند داد حق آنها پایمال شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در رأس عمل به آرمان فلسطین و بازگشت قدس به دامان امت اسلامی هستند.
بهبهانی‌پور اضافه کرد: دشمن تاکنون بسیار تبلیغ و هزینه‌ها کرده تا حضور مردم ما را در چنین صحنه‌هایی کمرنگ کند اما خوشبختانه در اعمال برنامه‌های شوم و شیطانی خود همواره ناکام مانده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری به عنوان الگو در جهان به شمار میروند گفت: ملت‌های مسلمان دنیا به پیروی از ملت ایران هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس را عزیز و با ملت فلسطین همدردی میکنند.
امام جمعه هندیجان افزود: روز قدس زنگ خطری جدی برای استکبار جهانی و غاصبان قدس شریف است و اندیشه زمینه‌سازی برای برپایی حکومت جهانی عدالت مهدوی با حضور رژیمی چون صهیونیسم ممکن نیست و به همین علت باید این غده سرطانی از بین برود تا این زمینه به‌وجود آید.
وی با اشاره به اینکه روز قدس پیش‌زمینه نابودی رژیم منحوس صهیونیست است گفت: در زمان امام راحل(ره) روز قدس در نهایت شکوه و عظمت و در بین تمام کشورهای اسلامی برگزار شد و بعد از رحلت ایشان نیز با پرچمداری رهبر جانباز و فرزانه انقلاب روز قدس به روز حضور همه ملت در صحنه مبارزه با استکبار و صهیونیسم و نیز اعلام بیزاری دشمنان خونخوار تبدیل شده است.
بهبهانی‌پور در پایان با دعوت از مردم شهرستان آبادان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: پرچم مقابله با استکبار صهیونیسم نشانه‌ای از پرچم عزتمند عزای حسینی است چرا که پرچمدار کربلا در دفاع از حقوق مظلومان و نشان دادن حریت و آزادگی خود پا به میدان جهاد گذاشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول