اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد:

رشد چشمگیر بخش تعاون با حمایت دولت

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر توسعه و رشد چشمگیر بخش تعاون تأکید کرد و گفت: بخش تعاون با حمایت دولت نهم و دهم رشد چشمگیری داشته است.

رشد چشمگیر بخش تعاون با حمایت دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: با حمایت‌های انجام شده از سوی دولت حوزه‌های مختلف در بخش تعاون با رشد چشمگیری مواجه بوده است که جای تقدیر دارد.
وی افزود: توسعه بخش‌های مختلف تعاون در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور نیز تأثیرات بسیار زیادی داشته است و توانسته در این مسیر نیز اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.
استاندار البرز در ادامه سخنان خود معرفی توانمندیهای بخش‌های مختلف تعاون را مهم ارزیابی کرد و گفت: توسعه و ایجاد اشتغال از مهمترین مزایای مهم در معرفی توانمندیهای بخش تعاون است.
وی افزود: استان البرز دارای پتانسیل‌های مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری است لذا توسعه و پیشرفت این مهم نیازمند بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌ها است.
فرهادی ادامه داد: خودباوری، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان و استفاده از تجارب کشورهای موفق در این عرصه میتواند ما را با رشد و پیشرفت بیشتر مواجه کند.
وی تأکید کرد: با استفاده از این مهم میتوانیم در جهان و منطقه نیز حرف اول را در بخش تعاون زده و حائز رتبه‌های برتر شویم.
استاندار البرز گفت: نباید اجازه دهیم که تحریم‌ها مانع از پیشرفت و توسعه کشور شود لذا باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود در کشور و همچنین بهره‌گیری از منابع انسانی کارآمد، خلاق و دانشمند، کشور را بیش از گذشته به سمت تحول و تغییر پیش ببریم.
وی افزود: امروز کشور ما شاهد تحولات اساسی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، زیرساخت‌ها، انرژی هسته‌ای، علم فضا و تجهیزات دفاعی نظامی است که تمام این پیشرفت‌ها مرهون تلاش‌های شبانه روزی دانشمندانی است که با استفاده از علم خود به این فناوریهای مهم دست پیدا کردند و کشور را در عالیترین رتبه در جهان قرار داده‌اند.
فرهادی تصریح کرد: پس میتوان با اتکا به منابع انسانی و ظرفیت‌های موجود در کشور شاهد پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی بود.
در این نمایشگاه توانمندی تعاونیها البرز در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، مسکن و خدمات در قالب 60 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه از امروز آغاز و تا 22 شهریورماه ادامه دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول