اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تعاون صورت میگیرد؛

افتتاح 23 طرح تعاونی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته تعاون 23 طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری 19 میلیارد و 600 میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری میرسد.

افتتاح 23 طرح تعاونی در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اصغر جعفری صبح امروز در دیدار مدیران و معاون اداره کل تعاون استان بوشهر با استاندار به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: از این میزان اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات است که زمینه اشتغال 734 نفر نیز فراهم میشود.
وی با بیان اینکه با افتتاح این تعداد طرح تعاونی 883 نفر عضو تعاونیها میشوند، تصریح کرد: سال گذشته 34 طرح تعاونی با 14 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و تسهیلات چهار میلیارد و 700 میلیون تومان در استان به بهره‌برداری رسید که یکهزار و 412 نفر نیز عضو تعاونیها شدند.
مدیرکل تعاون استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس ارزشیابیهای صورت گرفته، اداره کل تعاون استان بوشهر از نظر کیفیت بعد از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
جعفری با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون خاطر نشان کرد: بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی، افتتاح نمایشگاه توانمندیهای تعاونیها، دیدار با امام جمعه، نشست تخصصی بخش تعاون، تقدیر از تعاونیهای برتر، غبار روبی گلزار شهدا و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته تعاون در بوشهر است.
استاندار بوشهر نیز در این دیدار گفت: تعاون ریشه در باورهای دین دارد و به عنوان جایگاهی که دین باورانه است برای ما اهمیت دارد.
محمدحسین جهانبخش افزود: فعالیت‌های تعاون باید قابل لمس، عدالت محور بوده و در مسیر فقرزدایی باشد.
وی اضافه کرد: انتظار است که تعاون اشتغالی پایدار و دانایی محور را ایجاد و در جهت توسعه صادرات تلاش کند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تعاونیها در عرصه تولید باید کالای با کیفیت تولید کرده تا در عرصه‌های رقابت حضوری فعال داشته باشند، گفت: یکی از رویکردهای مهم دولت اصل 44 است و دولت نهم و دهم توانسته این رویکرد را احیا کند.
جهانبخش با اشاره به وظیفه تعاونی در اجرای طرح مسکن مهر افزود: در بوشهر به خاطر شرایط خاص و نداشتن زمین مناسب قیمت مسکن نسبت به سایر استان‌ها گران‌تر است و باید در این زمینه چاره‌اندیشی کرد.
وی بیان کرد: حدود 65 درصد کل مردم کشور مشمول سهام عدالت شدند و این از بسترهای گسترش عدالت در جامعه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول