اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:

فعالیت 11 واحد اعتباری تعاون روستایی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین از فعالیت 11 واحد اعتباری تعاونی روستایی در سطح استان و عضویت 4 هزار و 488 نفر در این واحدها خبر داد.

فعالیت 11 واحد اعتباری تعاون روستایی در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، ناطق معین‌الدین بیان کرد: تعاون روستایی استان قزوین با 11 واحد اعتباری در سطح استان به اعضای تعاونی‌ها، تشکل‌ها و روستائیان خدمات ارائه میکند.
وی ادامه داد: تعداد اعضای این واحدهای اعتباری در سطح استان 4 هزار و 488 نفر و میزان سپرده‌گذاری آنها بالغ بر 11 میلیارد و 568 میلیون ریال است.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: از محل این سپرده‌ها به یک‌هزار و 860 نفر از اعضا مبلغ 11 میلیارد و 64 میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، بازرگانی و سایر بخش‌ها وام پرداخت شده است.
وی با اشاره به اهداف ایجاد و توسعه واحدهای اعتباری در سطح  تشکل‌های تعاونیهای روستایی توضیح داد: ساماندهی سرمایه‌های اندک اعضا، بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان و اعضای تعاونیهای روستایی، برطرف شدن تنگناهای مالی در راستای برآوردن نیازهای عملیات تولیدات کشاورزی، برطرف شدن نیاز اعتباری در روستاها، پایین آوردن هزینه‌های دریافت وام، افزایش سرمایه شرکت‌ها و بالا بردن نقدینگی و تقویت منابع مالی شبکه از مهم‌ترین اهداف تشکیل و توسعه واحدهای اعتباری است.
معین‌الدین تصریح کرد: با افزایش گردش مالی بین واحدهای اعتباری تشکل‌ها، به طور قطع ایجاد رونق اقتصادی در زیر مجموعه را شاهد خواهیم بود که این امر به سازمان تعاون روستایی در مسیر انجام رسالت خود کمک قابل توجهی میکند.
وی در ادامه با اشاره به کمک کارکنان تعاون روستایی استان به مردم سومالی اظهار کرد: در پی دعوت مقام معظم رهبری از هم‌وطنان برای کمک به مردم قحطی‌زده سومالی، مدیران و کارکنان مدیریت تعاون روستایی قزوین به کمک مسلمانان قحطی زده شتافتند.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان تعاون روستایی استان قزوین 3 میلیون و 920 هزار ریال را به مردم قحطی‌زده سومالی کمک کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول