اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن:

306 تعاونی در رزن وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون رزن گفت: 306 تعاونی فعال، در دست اجرا و غیرفعال در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در شهرستان رزن وجود دارد.

306 تعاونی در رزن وجود دارد
پرویز فهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن با تبریک فرا رسیدن هفته تعاون اظهار داشت: مسئولان باید به بخش تعاون نگاه ویژه داشته باشند و این نگاه و حمایت را از مسئولان اجرایی خواستاریم.
وی افزود: در هفته تعاون برنامه‌های مختلف و باشکوهی برگزار میشود که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار مدیران تعاونی‌ها با فرماندار رزن، گردهمایی مدیران تعاونی‌ها در خصوص موضوع اشتغال، دیدار مدیران تعاونی‌ها با ائمه جمعه، حضور تعاونگران در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر استان و... اشاره کرد.
رئیس اداره تعاون شهرستان رزن ادامه داد: 306 تعاونی فعال، غیر‌فعال و در دست اجرا در شهرستان رزن در زمینه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی وجود دارد که از این تعداد 225 مورد فعال و در دست اجرا است و بقیه تعاونی‌ها غیر‌فعال هستند که آمادگی داریم تعاونی‌های غیر‌فعال را برای فعال شدن حمایت و مساعدت کنیم.
وی با بیان اینکه باید در سال جاری 39 تعاونی در شهرستان رزن تشکیل شود، خاطرنشان کرد: تا به امروزه هفت تعاونی با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومان تشکیل شده است.
فهیمی در پایان سخنانش تأکید کرد: همچنین از 233 شغل تعهد شده برای ایجاد شغل 155 نفر به صورت اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول