اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی و کارشناس فوتسال مازندران:

فوتسال راه ساری بی‌برنامه پیش ‌میرود

خبرگزاری فارس: مربی و کارشناس فوتسال مازندران درباره تیم راه ساری نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: راه ساری تیمی بی‌برنامه و بی‌هدف اما متکی به تماشاگرانش است.

فوتسال راه ساری بی‌برنامه پیش ‌میرود
علی‌اکبر امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از نزدیک بازی دو تیم راه ساری و فولاد ماهان اصفهان را از سالن ورزشی تماشا کردم.
وی تصریح کرد: از قبل پیش‌بینی می‌شد که بازی باکیفیتی از سوی فولاد ماهان اصفهان ارائه شود و تیم راه ساری حتی با حضور تماشاگران دچار مشکل شود، اما در ادامه اینگونه نشد.
مربی و کارشناس فوتسال مازندران خاطرنشان کرد: فولاد ماهان اصفهان با توجه به اینکه به تازگی از مسابقات جام رمضان کشور کویت بازگشته بود نتوانست بازی باکیفیتی ارائه کند.
امینی افزود: باید این را هم درنظر داشت که هواداران فوتسال راه ساری با تشویق بی‌امان در سالن هر تیم آماده‌ای را دچار چالش می‌کنند.
این مربی و کارشناس فوتسال مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز این مسابقات اظهارنظر درباره تیم‌ها حاضر در لیگ بسیار زود و عجولانه است.
وی خاطرنشان کرد: تیم راه ساری باوجود تلاش اعضای کادر فنی برای آماده‌سازی نتوانست در حد تیمی آماده و حد نام پرآوازه گذشته در لیگ حضور یابد.
امینی گفت: امیدواریم با گذشت چند هفته به مرور زمان شاهد پیشرفت و بازی‌های بهتر از جانب بازیکنان تیم راه ساری باشیم.
کارشناس فوتسال استان مازندران در ادامه ابراز داشت: تیم راه ساری در زمان حضور سه ساله علیرضا رعدی کمترین نوسان را داشت.
وی تصریح کرد: در زمان این مربی از نظر تاکتیکی بیشترین سیر صعودی، اما پس از رفتن وی این تیم یک منحنی نزولی داشته و باید این موضوع را جدی دانست و مورد بررسی قرار داد.
امینی متذکر شد: در بازی مقابل فولاد ماهان اصفهان راه ساری بارها در طول مسابقه صاحب ضربات ایستگاهی متعدد شد که بازیکنان هیچ برنامه‌ای برای استفاده از این فرصت‌ها نداشتند، اما در مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان در ضربات ایستگاهی کاملاً با برنامه نشان داد.
مربی فوتسال مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که تیم راه تیمی جوان و بومی است، اما فراموش نکنیم جوانان این شهر و استان بسیار مستعد و توانمند هستند، مهم این است که شما چطور به این بازیکنان تمرین داده و به چه شکل برنامه و امکانات ارائه می‌دهید.
وی در پایان اذعان داشت: سربلندی راه ساری به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آرزوی همه علاقمندان و دوستداران ورزش است که هم‌اکنون با این وضعیت دور از دسترس است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول