اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود؛

آغاز مسابقات فوتسال دانش‌آموزان ویژه ذهنی در یاسوج

خبرگزاری فارس: به همت اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات کشوری فوتسال دانش‌آموزان ویژه ذهنی در یاسوج آغاز شد.

آغاز مسابقات فوتسال دانش‌آموزان ویژه ذهنی در یاسوج
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این مسابقات رئیس آموزش و پرورش استثنایی این استان گفت: 30 استان کشور به مدت چهار روز در سالن پوریای ولی یاسوج در این زمینه با هم رقابت می‌کنند.
علی نیکنام گفت: از این تعداد 12 تیم در دسته یک و در چهار گروه سه تیمی و 18 تیم در دسته دو و در چهار گروه 4 تیمی به‌صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ذهنی توانمندی‌های بالقوه‌ای را برای حضور در عرصه‌های ملی و فتح قله‌های علمی دارند.
پرویز طاهری گفت: حضور دانش‌آموزان در این مسابقات بیانگر استعدادهای ویژه در عرصههای ملی بوده و ما مسئولان آموزش و پرورش وظیفه داریم با برنامه‌ریزی‌های مستمر این قشر از دانش‌آموزان را نیز همانند سایرین حمایت کنیم.
مسئول عالی امور آموزش و پرورش در این استان افزود: در جامعه اسلامی به کرامت انسان‌ها و حفظ آن در همه حال تاکید شده و باید در عرصه آموزش و پرورش نیز ملاک‌های حفظ حرمت انسان‌ها از هر قشری مد نظر قرار بگیرد. 
طاهری گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید مؤکد مقام معظم رهبری است که باید جوانان و نوجوانان برای تحقق آن بکوشند و این قشر از دانش‌آموزان ما نیز در عرصه‌های تربیتی همواره موفق بوده‌اند.
 انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول