اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن کهگیلویه و بویراحمد:

مسکن و شهرسازی به ساخت مساجد اهتمام می‌ورزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ساخت مساجد در اولویت کاری این نهاد است، گفت: مسکن و شهرسازی به ساخت مساجد در این استان اهتمام می‌ورزد.

مسکن و شهرسازی به ساخت مساجد اهتمام می‌ورزد
احمد غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ساخت مساجد توسط دستگاه‌های اجرایی در نظام اسلامی امری پسندیده بوده که  مجموعه مسکن و شهرسازی این استان نسبت به این کار اهتمام می‌ورزد.
 مدیر‌کل مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده توانستیم اعتبار خوبی برای کمک به احداث مساجد این استان جذب کنبم.
غلامی با اشاره به کمک این نهاد به هیئت امنای سه مسجد در شهر یاسوج و دو مسجد در شهرستان کهگیلویه، ابراز داشت: در این راستا به هیئت امنای یک مسجد دیگر برای ساخت در مسیر گچساران به یاسوج کمک میشود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سوی این اداره‌کل به هشت مسجد دیگر از مساجد این استان تا سقف 15 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
غلامی در ادامه تصریح کرد: این اداره‌کل علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی انجام شده، در محل اجرای مسکن مهر در شهرستان‌های یاسوج، دوگنبدان و کهگیلویه با تامین اعتبار 100 درصدی اقدام به ساخت مسجد کرده و عملیات اجرایی یک باب مسجد دیگر به همین صورت نیز به زودی در منطقه شرف‌آباد یاسوج آغاز می‌شود.
این مقام عالی امور شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: این مساجد در مدت زمانی کوتاه و به شکلی زیبا با رعایت اسلوب‌های روز احداث می‌شوند، که نشانگر علاقه‌مندی و انگیزه وافر سازندگان و دست‌اندرکاران آنها است.
انتهای پیام/ل30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول