اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌فرماندار تالش:

ولایت فقیه قدرت نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار تالش گفت: امروز ولایت فقیه موجب وحدت و قدرت نظام است و دشمنان قصد دارند، این قدرت نباشد.

ولایت فقیه قدرت نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، محمود هادی‌نژاد ‌‌در مراسم بهره‌برداری از پروژه خانه بهداشت روستای «اوله‌کری» این شهرستان اظهار داشت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید نگاهشان خدمتگزاری بیمنت به مردم باشد.
وی با تاکید بر اینکه فضا برای خدمتگزاری بیشتر در دولت نهم و دهم مهیا شده است، افزود: دیدگاه‌ها باید بر‌اساس عدالت در توسعه و توجه به تمام اقشار و آحاد مردم باشد. 
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار تالش حمایت مردم از دولت نهم و دهم را نشانه علاقه‌مندی مردم به مقدسات به ویژه ولایت فقیه و ارزش‌های والای نظام عنوان کرد. 
وی گفت: ما باید قدر این ارزش‌ها را که حول محور ولایت‌مداری است بدانیم و در دولت دهم با تمام توان و نیروی بیشتر در ارائه خدمت به مردم در صحنه باشیم. 
هادی‌نژاد پیروی از ولایت فقیه، اخلاص در عمل، اعتقاد به امام (ره) و رهبری و ارزش‌های اسلامی را از مهم‌ترین ویژگیهای دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: این مشخصه‌ها در دولت احمدینژاد نیز عینیت بخشیده شد. 
وی تصریح کرد: در 32 سال انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری داشته‌ایم که با رهبری پیامبر گونه امام راحل و تیزهوشی و درایت مقام معظم رهبری تمام خطرها و آسیب‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. 
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار تالش خاطرنشان کرد: اگر اکنون رجایی و باهنر در بین مردم محبوب هستند و یاد آنها در ذهن مردم ماندگار است به دلیل خدمت صادقانه آنها بود. 
وی به نحوه زندگی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و ابراز داشت: رجایی و باهنر فرزندان رشید مردم ایران بودند که نقش برجسته‌ای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای اهداف انقلاب ایفا کردند. 
هادی‌نژاد، گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی را همراه با پیشرفت و آبادانی اتحاد و حضور مردم دانست و افزود: امروز ولایت فقیه موجب وحدت و قدرت نظام است و دشمنان قصد دارند، این قدرت نباشد تا به مقاصد خود دست یابند، اما غافل‌ از اینکه ولایت از ارکان دین است و تمام اقشار مردم وحدت خود را از رهبری و ولایت کسب میکنند. 
وی یادآور شد: خدمات عمرانی و آبادانی کشور بعد از انقلاب اسلامی موجب خودکفایی میهن و عدم وابستگی به بیگانگان شده است.
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار تالش اذعان داشت: دولت در پنج سال گذشته تمام تلاش خود را در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور انجام داده است.
وی افتتاح پروژه‌های متعدد در این هفته را نماد بارز خدمات‌رسانی دولت دانست و تصریح کرد: خانه بهداشت روستای «اوله کری» با اعتبار 450 ریال نیز یکی از نمونه‌های توجه دولت به روستاهاست.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول