اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

ولایت فقیه دژ محکمی علیه اسرائیل است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مشهد گفت: تا وقتی که جریان ولایت و رهبری در کشور باشد، همه ظرفیت‌ها علیه اسرائیل غاصب استفاده می‌شود.

ولایت فقیه دژ محکمی علیه اسرائیل است
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این مردمی که در راهپیمایی امروز حضور دارند، مردمی بودند که زمان شاه مقابل گلوله آمدند و گفتند، می‌کشیم هرکه برادرم کشت، و دشمن با خود می‌گفت این‌ها چگونه با دستان خالی چنین حرفی را می‌زنند و بعد از مدتی ثابت شد که این مردم بودند که درست می‌گفتند.
خطیب جمعه مشهد ادامه داد: الان هم این راهپیمایی امسال نزدیک شده به گفته مردم که می‌کشیم هرکه برادرم را کشت، و این مردم هستند که می‌آیند و ریشه اسرائیل غاصب را از بین برده و فلسطین را آزاد و حاکم می‌کنند.
استاد دانشگاه امام صادق (ع) تاکید کرد: آنهایی که در مقابل قدرت ما کم آوردند آمریکا و اسرائیل هستند و می‌دانند که با همه قدرت در حال جنگ با آنها هستیم.
علم‌الهدی در ادامه مطلب فوق افزود: تا زمانی که جریان ولایت و رهبری در کشور ما جریان داشته باشد، از همه ظرفیت‌های کشور علیه رژیم‌ صهیونیستی استفاده می‌کنیم.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه و اروپا، گفت: روز قدس بیداری اسلامی را در جهان به‌وجود آورد و ان‌شاءالله با پشتکار مردم ادامه پیدا می‌کند.
امام جمعه مشهد اظهار داشت:‌ اگر کشورهای مستکبر با چشم باز مسائل را دنبال کنند و حضور مردم در راهپیمایی امروز را ببینند، در سیاست‌های خود تجدید ‌نظر میکنند.
وی گفت: سرمایه‌گذاری روی رژیم صهیونیستی در واقع سرمایه‌گذاری روی یک اسب فلج است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول