اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

ولایت فقیه ‌به کارها مشروعیت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ازنا گفت: ولایت فقیه است که به کارها مشروعیت می‌بخشد.

ولایت فقیه ‌به کارها مشروعیت می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق در مراسمی که ‌به مناسبت سالروز شهیدان رجائی و باهنر در ازنا برگزار شده بود، حکومت ولی فقیه را تمرینی برای حضور در حکومت امام زمان(عج)دانست و گفت: اخلاص در کارهای این شهیدان والامقام باعث شده که امروز پس از 30سال از شهادت‌شان مردم قدر شناس ایران یادشان را گرامی بدارند و از آنان به نیکی یاد کنند.
امام جمعه شهرستان ازنا اظهار داشت: هر کاری که با اخلاص و برای خدا باشد ماندگار می‌شود.
وی افزود: شهیدان رجائی و باهنر مدت 40 روز سکاندار امور بودند و در این مدت اندک چند مصوبه داشتند که تا به امروز هم این مصوبات اجرا می‌شوند که طرح شهید رجایی از نمونه‌های بارز آن است.
حجت‌الاسلام هراتی مطلق با اشاره به سفرهای استانی دولت‌های نهم و دهم گفت: این طرح هم از طرح‌های شهید رجائی بود که تصمیم داشت اجرایی کند، اما عمر شریفشان کفاف نداد و به فیض عظیم شهادت رسید. امام جمعه ازنا یکی از شاخصه‌های شهید رجائی که باعث ماندگاری نام وی شده را ساده‌زیستی این شهید دانست و گفت: شهید رجائی پس از اینکه به مقام ریاست جمهوری رسید این روحیه را حفظ و ارتقاء بخشید که این خلق و خوی باید برای ما الگو باشد.
 وی در ادامه با بیان این مطلب که شهید رجائی و باهنر مطیع محض و مقلد ولی فقیه زمان‌شان بودند اشاره کرد و بیان داشت: ما نیز باید مانند ایشان از دستورات ولایت فقیه اطاعت کنیم و دستورات ایشان سرلوحه کارمان باشد و کوچک‌ترین زاویه‌ای با ولایت نداشته باشیم، زیرا کوچک‌ترین زاویه باعث نابودی ما می‌شود. امام جمعه ازنا تصریح کرد: شهید رجائی می فرمود که ولایت جوهره نظام اسلامی است پس همه ما باید ملتزم امر ولایت باشیم.
حجت‌الاسلام هراتی مطلق در ادامه گفت: ولایت فقیه است که به کارها مشروعیت می‌بخشد.
امام جمعه ازنا یکی از راه‌های تقویت نظام اسلامی و ولایت فقیه را برخورد درست با مردم و عمل کردن به وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود دانست و گفت: با پیروی از سیره شهدا خصوصا شهیدان رجائی و باهنر ولایت فقیه را تقویت کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول