اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه در مجلس:

شخصیت امروز ایران مرهون ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: توسعه روزافزون در عرصه‏های مختلف مرهون حرکتی منسجم حول محور ولایت مطلقه فقیه است.

شخصیت امروز ایران مرهون ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در سومین یادواره شهدای شهر فیروزکوه و نخستین یادواره شهدای روحانی این شهر که با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: مردم در دوران مبارزه علیه طاغوت، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تقابل دو سال اخیر با جریان فتنه به نقش بی‏بدیل ولایت فقیه پی برده‏اند.
وی با مرور خاطرات یکی از ملاقات‏کنندگان رهبر حزب‏الله لبنان خاطرنشان کرد: همنشینی با بزرگان و چهره‏های تاثیرگذار گاه از سال‏ها مطالعه در خصوص مباحث مختلف سودمندتر خواهد بود.
رامین ادامه داد: یکی از این انسان‏های بزرگ سیدحسن نصرالله، رهبر جنبش حزب‏الله لبنان است که متاسفانه سال گذشته به دلیل مشغله کاری از نعمت حضور و هم‏صحبتی در جوار ایشان محروم شدم.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به نقل از سیدحسن نصرالله گفت: در دورانی اسحاق رابین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حافظ اسد، رهبر فقید سوریه به عنوان تنها چهره اسرائیل‏ستیز منطقه قرارداد صلحی را به امضا رساندند و نگرانی‏های بسیاری از ادامه مبارزه به وجود آمد.
وی ادامه داد: به گفته این رهبر دینی، پس از این رویداد با تعداد کثیری از چهره‏های شاخص سیاسی لبنان و حتی ایران به گفت‏وگو نشستم و نظر همه آنها پایان کار حزب‏الله در ادامه مبارزه علیه رژیم اشغالگر قدس بود.
رامین افزود: همه اظهار نظرات انجام شده در قالب گزارشی آماده و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تقدیم شد و ایشان نیز در نهایت با بدون پشتوانه خواندن این صلحنامه فرمان ادامه مبارزه با این غده سرطانی را صادر کردند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازگشت از ایران و پس از مدتی کوتاه، طرف صهیونیسم امضا کننده این قرارداد ترور شد و نفرات جایگزین نیز عدم تعهد خود به آن را اعلام کردند.
وی با اشاره به دیگر رخدادهای تاریخی خاطرنشان کرد: نمونه این رویداد و نگرانی از آینده مبارزات علیه صهیونیسم پس از درگذشت حافظ اسد و فرد جانشین وی به وجود آمد که رهبر معظم انقلاب با بیان این جمله که بعد از اسد کسی خواهد آمد که از خود وی نیز بهتر خواهد بود، بر نگرانی‏ها پایان دادند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول