اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگ ایل بریاجی سردشت:

عشایر سربازان ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: بزرگ ایل بریاجی سردشت گفت: عشایر ایران اسلامی به عنوان سربازان ولایت فقیه هستند.

عشایر سربازان ولایت فقیه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، رحمان بهرام‌پور ظهر امروز در دیدار سران عشایر استان با استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: عشایر به عنوان مرزداران سلحشور ایران اسلامی با اقتدار تمام  آماده  خدمت به نظام اسلامی و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی هستند.
 وی افزود: عشایر تا زمانی که خون در رگ‌هایشان جاری است اجازه نخواهند داد تا دشمنان ایران اسلامی به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند.
به گفته این مسئول عشایر آذربایجان غربی هیچ ترسی از ضدانقلاب و اشرار در منطقه ندارند و خود توانایی مقابله و از بین بردن آنان و برقرای امنیت پایدار در منطقه را دارند.
وی از عشایر استان به عنوان پاسداران غیرت، ناموس و کیان اسلامی نام برد و از حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی در آبادانی و توسعه مناطق مختلف استان و به ویژه شهرستان  سردشت قدردانی کرد.
به گفته این مسئول برای مشکلات مناطق عشایری همت خود عشایر کارگشاست و باید در راستای رفع کمبودهای خود همگام با مسئولان تلاش کنند.
بزرگ ایل بریاجی سردشت با بیان اینکه عزت امروز ما در دنیا مرهون فداکاری‌های دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: عشایر نیز دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و در حالی که تنها یک درصد از جمعیت کشور را تشکیل میدهند.
وی افزود: هوش سرشار، شهامت، ولایی بودن، میهمان‌نوازی، صداقت، مقاومت و مبارزه با سختی‌ها از ویژگیهای عشایر است.
بهرام پور گفت: دولت خدمات شایانی را در مناطق عشایری ارائه کرده و عشایر نیز وفادارترین قشر جامعه به نظام اسلامی هستند و از آن‌ها به عنوان مرزداران و ذخایر مملکت یاد شده است
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول