اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه استان زنجان:

اصولگرایان حول محور ولایت فقیه حرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه استان زنجان گفت: اصولگرایان اقدامات خود را حول محور ولایت فقیه انجام داده و حرکت می‌کنند.

اصولگرایان حول محور ولایت فقیه حرکت می‌کنند
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پس از گذشت دو سال از فتنه دشمنان اسلام و عوامل داخلی در سال 88، استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری عوامل استکبار خواهان خدشه وارد کردن به این انتخابات هستند که خوشبختانه ملت فهیم و بیدار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این انتخابات نیز مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.
وی با بیان اینکه حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و به دلیل اهمیت موضوعی آن همه به ویژه اصولگران باید حول محور ولایت فقیه و مقام معظم رهبری فعالیت‌ها و اقدامات سیاسی خود را انجام دهند.
قائم مقام حزب مؤتلفه استان زنجان با اشاره به افزایش آگاهی مردم از فتنه دشمنان اسلام، تصریح کرد: مردم با بصیرت و آگاهی کامل در این انتخابات همچون دوره‌های گذشته شرکت می‌کنند و لذا ضروری است دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با وحدت نیروهای ارزشی و انقلابی پاسخ مناسبی به این بصیرت دهند.
وی یادآورشد: اصولگرایان نیز باید اقدامات خود را حول محور ولایت فقیه انجام داده و بیانات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب همه اقدامات در کشور دانسته و این شعار را در جامعه عملیاتی کنند.
حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اتحاد اصول‌گرایان در کشور خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته 7+8 با حضور نیروهای ارزشی و انقلابی از حرکت‌های مهم اصولگرایان محسوب می‌شود، که حول محور ولایت فقیه این اتحاد بیشتر از گذشته حاصل می‌شود.
قائم مقام حزب مؤتلفه استان زنجان بیان داشت: این اتحاد اجازه نمی‌دهد بار دیگر ایادی استکبار جهانی با همراهی عوامل کور دل داخلی خدشه‌ای به این اتحاد وارد کنند و با اعلام برائت از عوامل فتنه که با نقاب‌های مختلف برای نظام مشکلاتی را به وجود می‌آورند، مبارزه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این گروه‌های انحرافی اعلام کرده بودند اکثریت ارکان مجلس را از آن خود می‌کنند، افزود: با وحدت اصولگرایان این امر تحقق نخواهد شد و بار دیگر مردم فهیم با حضور در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بردهان استکبار می‌زنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول