اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

ولایت فقیه ستون فقرات حکومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان بر ضرورت تبعیت محض از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: ولایت فقیه حکم ستون فقرات حکومت اسلامی را دارد.

ولایت فقیه ستون فقرات حکومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پنجشنبه‌شب در جلسه دیدار اعضای شورای اداری شهرستان نهبندان با امام جمعه و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: یکی از شاخص‌های خط امام بودن تبعیت از ولایت فقیه است.

وی پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه رکن رکین انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مشروعیت همه منصب‌ها با ولایت فقیه است، افزود: باید بیدار و آگاه باشیم که دشمنان امروزه ولایت فقیه و جایگاه رفیع آن را مورد هدف قرار داده و با ایجاد اختلاف بین ملت و ولایت فقیه می‌خواهند به این جایگاه ضربه وارد کنند.

شرافتی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در بین کارکنان دولت و دانشجویان گفت: ایشان مداوم بر ارزیابی واقع‌بینانه از شرایط کشور و دیدن نقاط مثبت و منفی توام با هم تاکید دارند و پیشرفت در زمان تحریم را یک شاخص و نقطه قوت ارزیابی می‌کنند و زخم‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را ناشی از غفلت‌ها، کوتاهی‌ها و عمل نکردن به وظایف می‌دانند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه بر بحث فتنه اشاره داشته و بر بصیرت‌افزایی دینی، وحدت و همدلی و حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی تاکید دارند.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: بیداری و خیزش‌های اسلامی منطقه نشات گرفته از انقلاب  اسلامی ایران است و امروزه بصیرت جوانان ولایی، آگاهی ملت و ندای امام(ره) و رهبری به کشورهای اسلامی صادر شده و این شاخص‌ها از نقاط قوت نظام اسلامی است.

شرافتی با بیان اینکه مردم و مسئولان این شهرستان فرمایشات رهبری را نصب‌العین قرار داده و می‌دهند، تصریح کرد: دولتمردان و مردم ولایت‌مدار این سامان با پیروی از ولایت فقیه و تبعیت محض از فرامین ایشان با وفاق و همدلی برای رسیدن به تعالی و نقطه مطلوب تلاش می‌کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه تمامی مدیران شهرستان در سرشماری نفوس مسکن سهیم و دخیل هستند، گفت: امروزه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های بزرگ در سطح کلان کشور بر اساس همین آمار و سرشماری‌ها رقم می‌خورد و در نهبندان نیز باید این امر به درستی و به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول