اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد؛

کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از 190 پروژه عمرانی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: در هفته دولت 190 پروژه مختلف عمرانی در استان زنجان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از 190 پروژه عمرانی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته دولت اظهار داشت: همه ساله در هفته دولت اقدامات دولت وقت به منظور آشنایی و اطلاع مردم از عملکرد دولت در طول یک‌ سال گزارش‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: از تعداد کل پروژه‌هایی که مقرر شده در هفته دولت انجام شود، 129 طرح افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار زنجان همچنین یادآور شد: تعداد 61 پروژه نیز در سطح استان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: مبلغ هزینه شده برای 190 پروژه عمرانی ویژه هفته دولت در استان 855 میلیارد ریال است.
کریمی با اشاره به اینکه در بخش عمرانی روستایی اقدامات لازم انجام شده است، ادامه داد: در هفته دولت 61 پروژه مختلف در روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اذعان داشت: طرح‌های عمرانی بخش روستایی استان در هفته دولت با اختصاص اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال اجرایی شده است.
معاون عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: احداث مدارس، اجرای طرح‌های هادی روستایی و احداث راه روستایی از جمله برنامه‌هایی است که در پروژه‌های مربوط به روستاییان انجام شده است.
وی یادآور شد: احداث سالن‌های ورزشی و طرح‌هایی که در زمینه بهداشت افتتاح می‌شود، نیز از جمله طرح‌هایی است که به منظور افتتاح در هفته دولت صورت گرفته است.
همچنین در ادامه این جلسه فرماندار خرم‌دره با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح برنامه‌های این شهرستان پرداخته و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تلاش و همکاری مسئولان تعدادی طرح و پروژه به منظور بهره‌برداری و افتتاح در هفته دولت سال جاری آماده شده است.
رحیم نوری‌پور با بیان اینکه در شهرستان خرم‌دره 19 پروژه برای افتتاح و کلنگ‌زنی وجود دارد، ادامه داد: برای آماده‌سازی این تعداد طرح در شهرستان خرم‌دره 14 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: دیدار با ائمه جمعه و ارائه عملکرد دولت توسط مسئولان از جمله برنامه‌های ویژه هفته دولت در شهرستان است.
همچنین در ادامه فرماندار شهرستان زنجان نیز با اشاره به پروژه‌های مختلفی که مقرر شده در هفته دولت در شهرستان زنجان انجام شود، ادامه داد: امسال طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلف از جمله افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در مرکز استان با حضور مسئولان کشوری و استانی اجرا می‌شود.
عباس راشاد در ادامه با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس را از برنامه‌های این شهرستان است که به منظور حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد.
وی افزود: برنامه حضور در راهپیمایی روز قدس به معاونت‌ها ابلاغ شده است و به علت تقارن این روز با هفته دولت برنامه‌ها به گونه‌ای تنظیم شده که حضور مردم و مسئولان در این راهپیمایی پررنگ‌تر و باشکوه‌‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول