اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز زنجان خبر داد:

آغاز گازرسانی به 14 روستای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز زنجان با اشاره به برنامه‌های شرکت گاز در هفته دولت گفت: تا پایان هفته دولت 14 طرح گاز رسانی روستایی در استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

آغاز گازرسانی به 14 روستای زنجان
ابوالفضل سرایلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 26 طرح گاز رسانی شهری، روستایی و گاز رسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: برای این طرح‌ها  بیش از 11 میلیارد و 442 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران اختصاص یافته است.
وی افزود: در هفته دولت امسال طرح گاز رسانی به 12 شهر و روستای استان زنجان شامل گاز رسانی به شهر آببر طارم و گاز رسانی به روستاهای قره سعید، کوسه لر، اینچه رهبری، قارختلو، باغ کندی، روستای شهرک، جوقین، گلابر سفلی، قمچقای،خانقاه از توابع شهرستان ایجرود زنجان و روستای دو اسب شهرستان زنجان با صرف هزینه بیش از 77 هزار میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها جمعیت یک هزار و 368 خانواری شهر آببر طارم و جمعیت 2 هزار و 459 خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
 وی همچنین از طرح گاز رسانی به 14 واحد صنعتی و مجتمع‌های مسکونی خبر داد و تصریح کرد: با صرف هزینه 5 هزار و 490 میلیون ریال اعتبار، گاز رسانی به مرغداری زنجان طیور پر طلایی، شرکت میلاد روی زنجان، مجتمع 32 واحدی نیروی انتظامی، شرکت تولید اکسید روی ، شرکت پارس سوئیچ، مجتمع صنعتی شهید تفویضی، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید عطایی، شرکت سازنده روی، شرکت الوان روی زنجان، مجتمع مسکونی مشکات 2، و منازل مسکونی 24 واحدی هوا فضای سپاه، زنجان آجر و تولیدی زرین سفال نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.
سرایلو یادآور شد: در این هفته 14 طرح گاز رسانی شامل مجموعه روستاهای آستاکول، هزار رود علیا، هزار رود سفلی، عزیز‌آباد، هارون آباد علیا، هارون آباد سفلی، کوهکن علیا،  کوهکن سفلی، مجموعه روستای قزل تپه بیات، قزل تپه علیقلی، قره آغاج، تلخاب و جایگاه CNG ابتدای دو اسب زنجان نیز با تخصیص 31 هزار و 931 میلیون ریال اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به شاخص‌های عملکرد شرکت گاز استان زنجان در فاصله هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال تصریح کرد: افزایش رشد 24 درصدی در شبکه‌گذاری با افزایش آن از 2 هزار و 384 کیلومتر به 2 هزار و 961 کیلومتر در استان، افزایش 27 درصدی بهره‌مندی شهرهای استان از گاز طبیعی با افزایش بهره‌مندی گاز شهری از 11 به 14 شهر نشان از دلسوزی کارکنان شرکت گاز استان زنجان در انجام وظیفه دارد.
وی یادآور شد: افزایش 22 در صدی گاز‌رسانی روستایی با افزایش تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز از 81 به 99 روستا، افزایش واحد‌های صنعتی از 448 به 516 واحد با رشد 15 در صدی، افزایش تعداد جایگاه‌های CNG از 23 به 30 جایگاه تا تیر ماه 1390 با رشد 30 در‌صدی، بهره‌مندی 201 هزار و 778 واحد مسکونی شهری و روستایی با افزایش 12 در‌صدی نیز از تلاش‌های شرکت گاز استان زنجان از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال است.
وی گازرسانی به شهر ارمغان‌خانه اجرای خط انتقال گاز نیروگاه‌های (3 و 4)، اجرای خط انتقال گرماب ـ زرین رود، مطالعه و طراحی گاز رسانی به شهرهای چورزق، گرماب به زرین رود، مطالعه و طراحی گازرسانی به نیروگاه 1 و 2 و کارخانه سیمان قزل اوزن، مطالعه و طراحی گازرسانی به پری و روستاهای اطراف را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در سال جاری عنوان کرد.
سرایلو از برگزاری همایش یک روزه حفاظت گفتار در زنجان خبر داد و گفت: این همایش با هدف افزایش سطح هوشیاری و آمادگی پرسنل شرکت گاز استان زنجان در مواجهه با خطرات احتمالی و بالا بردن ضریب امنیتی شرکت گاز استان زنجان با همکاری واحد حراست و آموزش این شرکت برگزار شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول