اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دپیلماسی جهادی و فعال در کشور پیاده شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در کشور گفتمان و دپیلماسی ما باید فعال و جهادی نه ادبیات جنگی باشد.

دپیلماسی جهادی و فعال در کشور پیاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گنبدکاووس اظهار کرد: ادبیات ما در مقابل دشمنان ادبیات دفاعی است و ما از خودمان دفاع کرده و از اقدامات آزادیبخش دنیا حمایت می‌کنیم.
وی افزود: دپیلماسی ما باید فعال و جهادی بوده و مانند برخی مسوولان که از ادبیات جنگی استفاده می‌کنند باید بپرهیزیم، ما مقتدر و مجهز هستیم و نیاز به ادبیات جنگ نداریم.

* مسئول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان این دفتر را روی ریل وظیفه خود برگرداند/ پرهیز شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان از برخورد مکارانه و جناحی
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تغییر مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تصریح کرد: انتخاب حجت‌الاسلام کیایی به عنوان مسوول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اتفاق مهمی است که این دفتر را روی ریل وظیفه خود برگردانده و از برخورد مکارانه و جناحی باز می‌دارد و امید داریم شاهد آثار خوبی در این حوزه باشیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته دولت تاکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب «40 سال دوم قطعا از 40 سال اول بهتر و برای دشمنان بدتر است.»
ترابی گفت: شتاب دادن به گام‌های بلند انقلاب در 40 سال دوم برای ایجاد گفتمان موفق ضروری است تا جامعه و دولت روی ریل انقلاب قرار گیرد.

* در باب فرهنگ موافق انسداد نیستیم/ با ولنگاری و رهاشدگی فضای فرهنگی و سپردن آن به دست دشمنان بسیار مخالف هستیم
وی درباره مباحث فرهنگی تاکید کرد: در باب فرهنگ موافق انسداد نیستیم ولی با ولنگاری و رهاشدگی فضای فرهنگی و سپردن آن به دست دشمنان تا آنها بگویند چه بپوشیم، چه حرفی بزنیم و یا از جه ادبیاتی استفاده کنیم بسیار مخالف هستیم.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول