اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امام جمعه گنبدکاووس:

وحدت همه مردم و جریانات سیاسی سخت‌ترین سیلی به ترامپ است

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه مردم و مسوولان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحکیم وحدت در کشور، گفت: وحدت همه مردم و جریانات سیاسی سخت‌ترین سیلی به ترامپ است.

وحدت همه مردم و جریانات سیاسی سخت‌ترین سیلی به ترامپ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی شامگاه پنج‌شنبه در جمع رئیس و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اقدام جاهلانه اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خطاب کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تاریخ ثابت کرده است که هرگاه فردی دیوانه و جاهل سردمدار یک جامعه و کشور شده، افول و نابودی آن نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه کار روزهای گذشته ترامپ بدون تردید جز روسیاهی و پشیمانی برای وی عاقبتی نخواهد داشت، افزود: رئیس جمهور نادان آمریکا حتی ذره‌ای به عواقب اقدام خود و نتایج سهمگین و خفت‌بار آن برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر نکرده است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز خودکشی و مشکلات روانی در ارتش آمریکا در منطقه افزایش یافته و از دست فرماندهان این ارتش خارج شده است، خاطرنشان کرد: با این وضعیت ارتش آمریکا سطحی‌ترین نیروهای نیابتی ما در منطقه برای نابودی ارتش آمریکا کافی است و اصلا نیازی به حضور سپاه و ارتش مقتدر ما برای رویارویی با آنها نیست.

ترابی با اشاره به اینکه شیشه عمر آمریکا رژیم صهیونیستی است که به زودی خواهد شکست، تصریح کرد: آمریکا فراموش کرده که این شیشه عمر در مشت ماست و در کسری از ثانیه نابود خواهد شد و به همین دلیل این اقدام کودکانه ترامپ بیشتر خنده‌دار جلوه کرده است.

وی با دعوت از همه مردم شریف ایران اسلامی برای پیوستن به پویش من هم یک پاسدار هستم، اضافه کرد: این پویش‌های نمادین و زیبا باید موجب استحکام و تقویت وحدت میان اقشار مختلف مردم و مسؤولان فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی و با هدف حراست از کیان انقلاب شود.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه قطعا این کید و دشمنی آمریکا به خودش برخواهد گشت، افزود: این موضوع بی‌تردید زمان زیادی هم به طول نخواهد انجامید و منطقه با نابودی استکتبار امن تر شده و ایران عزیز و اسلامی نیز عزیزتر و مقتدرتر خواهد شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول