اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال پوسیدن است

امام جمعه گنبدکاووس به شورش‎های اسرائیل اشاره کرد و گفت: مسؤولان اسرائیل اذعان می‎کنند که هرج و مرج گسترده و بی‎سابقه در این کشور به‎وجود آمده که این اتفاق نشان می‎دهد که این رژیم غاصب از درون در حال پوسیدن است.

رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال پوسیدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه گنبدکاووس، اظهار کرد: عقب‎نشینی اجباری امارات و آغاز شکست مجموعه متحدین علیه یمن را شاهد بودیم، در حالی این کشورها یمن را طعمه دیدند و علیه این کشور عمل کردند حال متوجه شدند که آنجا برای آنها باتلاق است که این یک افتخار محسوب می‎شود.

وی توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلستان را محکوم کرد و توضیح داد: انگلستان با این کار به پای خود شلیک کرد و خود را زخمی کرد و برای آنکه ما با او برخورد کنیم در خانه شیشه‎ای نشسته است و عبور و مرور نفتکش‎هایش را در معرض تلاقی ما قرار داده است که این خباثت انگلستان را نشان می‎دهد و در این مسأله نیز به عنوان دم روباه آمریکا عمل می‎کند.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: انگلستان مجبور شد برای این دزدی دریایی به آمریکا پناه ببرد تا ائتلاف دریایی برای حفاظت از دریای عمان و باب‎المندب درست کنند و این نشان می‎دهد که آنها ترسیده‎اند.

*شیخ زکزاکی شاخص روحانیت شیعه است

ترابی به مظلومیت شیخ زکزاکی اشاره کرد و گفت: شیخ زکزاکی پدر 6 شهید است که سه فرزند شهید را جلوی چشمان او به شهادت رساندند و از آن موقع فلج شده و از یک چشم نابینا شده است البته ما نیز غافل هستیم و سیاست ما آنچنان که باید تحرک ندارد و در مجموعه‎های جهانی به این مسائل نمی‎پردازیم و در مساجد، خانه‎ها و محل کار و ... خبری از تصویر شیخ زکزاکی به‎عنوان شاخص روحانیت شیعه و پیرو امیرالمؤمنین (ع)، نیست.

وی تأکید کرد: اگر قرار باشد خستگی‎ناپذیریری، شجاعت، فداکاری، دلسوز بودن و مبارز بودن شاخص روحانیت شیعه باشد شیخ زکزاکی شاخص‎ترین است و در صورتی که شورای فرهنگ عمومی ما قرار است یک روز را ویژه روحانیت قرار بدهد باید آن روز را به نام زکزاکی نامگذاری کند.

امام جمعه گنبدکاووس به حضور کاروان زیرسایه خورشید حامل پرچم مبترک حرم امام رضا (ع) اشاره کرد و یادآور شد: این کاروان عطر عنایت امام رضا (ع) را در جامعه ما می‎پراکند و این یک سنت بسیار زیبایی محسوب می‎شود.

ترابی به درخواست آمریکا برای تشکیل شورای حکام اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی که آمریکا از برجام خارج شد این اقدام چه معنایی دارد؟ ایران با گذشت 14 ماه از خروج آمریکا از برجام تصمیم طوفانی گرفته و نسبت به کاهش تعهدات برجامی اقدام کرده است.

وی ابراز کرد: قرار بود آمریکا در شورای حکام علیه ما اقدام کند اما بیشتر کشورها در شورای حکام آمریکا را مقصر دانستند و یادآوری کردند که این سیاست را خود آمریکا رقم زده است.

*خانه عنکبوتی اسرائیل در حال گسستن است

امام جمعه گنبدکاووس به شورش‎های اسرائیل اشاره و اذعان کرد: مسؤولان اسرائیل اذعان می‎کنند که هرج و مرج گسترده و بی‎سابقه در این کشور به‎وجود آمده که این اتفاق نشان می‎دهد که این رژیم غاصب از درون در حال پوسیدن است و به نابودی ختم می‎شود، در واقع بنیاد سست خانه عنکبوتی اسرائیل در حال گسستن است و این را می‎توان از الطاف الهی دانست.

ترابی با اشاره به سالگرد تأسیس شورای نگهبان در 26 تیر به فرمان امام راحل گفت: افرادی که علیه این مجموعه سخن می‎گویند خود مسأله‎دار هستند و از اینکه پرونده آنها مورد بررسی قرار نگیرد این تهمت‎ها و هجمه‎ها را علیه شورای نگهبان مطرح می‎کنند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول