اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افول قدرت‌های پوشالی و فروغ نیروهای مقاومت در دنیا

امام جمعه گنبدکاووس گفت: امروز آنچه که کاملاً واضح و مبرهن است افول قدرت‌های پوشالی دنیا و فروغ نیروهای مقاومت اسلامی در دنیا است.

افول قدرت‌های پوشالی  و فروغ نیروهای مقاومت در دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت خودسازی و بهره‌مندی از فرصت ماه مبارک رمضان برای تقریب به درگاه الهی، اظهار کرد: از فرصت به دست آمده در میهمانی خدا و سفره گسترده خیرات و برکات این ماه نهایت استفاده را ببرید که استغفار، صلوات و مناجات در سحر بهترین اعمال در این ماه مبارک است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رخدادهای روزهای اخیر را باید در دو موضوع اقدام متقابل علیه بدعهدی آمریکا در برجام و همچنین شکست مجدد رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت دانست، افزود: آنچه کاملا واضح و مبرهن است افول قدرت‌های پوشالی دنیا و فروغ نیروهای مقاومت اسلامی در دنیا است.

* موشک‌های نیروهای مقاومت گنبد آهنین را سوراخ سوراخ کرد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه نوار غزه در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت یک تنه در برابر این رژیم سفاک و غاصب ایستادند و در پاسخ به آنها گنبد آهنین را سوراخ سوراخ کرده و آبروی دفاعی آنها را به فنا دادند.

ترابی با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان درباره اقدام متقابل ایران در برابر بدعهدی آمریکا در برجام، ادامه داد: هر چند این سخنان و اقدامات دیرهنگام است اما هوشمندانه و کارشناسانه است و قطعا به عنوان تصمیم نظام و مجموعه نیروهای انقلاب مورد حمایت همه منتقدین و حامیان برجام خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در بیانیه شورای عالی امنیت ملی و سخنان رئیس جمهورمان آمده است کاملا منطبق بر متن برجام و حق قانونی ماست، تصریح کرد: غربی ها 60 روز فرصت دارند باقیمانده آبروی رفته خود را خریده و ثابت کنند با شیطان بزرگ تفاوت داشته و اختیارشان دست خودشان است.

* بیانیه شورای عالی امنیت ملی مورد حمایت همه منتقدین و حامیان برجام است

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه انتظار ما از دولت محترم این بود که به محض خروج آمریکا از برجام اقدامات متقابل را عملیاتی می‌کرد، گفت: به هر حال امروز این تصمیم شجاعانه و مواضع مستحکم باید به عنوان مواضع همه کشور مورد حمایت قرار گرفته و هرچه سریع‌تر به سمت گام‌های بعدی پیش برود.

ترابی با بیان اینکه اگر غرب به تعهدات خود در برجام عمل نکند ظرف مدت کوتاهی ضمن ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای جدید و نوسازی نیروگاه آب سنگین اراک، غنی‌سازی 20 درصد را دوباره شروع خواهیم کرد، اضافه کرد: غرب دو راه بیشتر ندارد که یکی پذیرش منطقی ماجرا و انجام تعهدات است و دیگری اعلام رسوایی و بی‌تعهدی به امضای خود که قطعا آنها را نیز همچون آمریکا به سمت نابودی خواهد برد.

انتهای پیام/83014/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول