اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

با جذب دولتمردان و فرمانداران برزیلی

تلاش «روسف» برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برزیل ادامه دارد

رئیس جمهور و نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل همچنان به تلاش‌های خود برای پیروزی در دور دوم انتخابات کشور ادامه داده و به این منظور به دنبال جذب حمایت فرمانداران و دولتمردان کشور خود می‌باشد.

تلاش «روسف» برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برزیل ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «دیلما روسف» رئیس جمهور و نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل که در دور نخست انتخابات این کشور با کسب 41.59 درصد از آراء در جایگاه اول قرار دارد به منظور پیشی گرفتن از «آئسیو نوس» رقیب خود در این میدان در روز گذشته طی برگزاری جلسه‌ای سعی داشت با جذب حمایت فرمانداران و دیگر دولتمردان کشور شانس خود را برای پیروزی در دور دوم انتخابات را افزایش دهد.

بر اساس گزارشات موجود این جلسه با برخورداری «روسف» از حمایت 5 فرماندار حزب کارگر و 2 فرماندار از حزب چپ به پایان رسید.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «روسف» همچنین از تمامی فرمانداران حزب کارگر درخواست کرده است که در این روزهای باقی مانده جهت تعیین استراتژی‌های لازم برای پیروزی وی در انتخابات به مذاکره بپردازند.

طی این جلسه که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است تمامی شرکت‌کنندگان باید نظرات خود را برای تحقق این پیروزی اعلام کنند.

«لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا» همراه همیشگی «روسف» نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

از روز 2شنبه «روسف» و «نوس» وارد رقابتی شدند که هر کدام برای جذب آرای بیشتر در 26 اکتبر (4 آبان) روز برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کنند.

در این راستا آن‌ها سعی دارند تا طرفداران «مارینا سیلوا» کاندیدای حذف شده در دور اول را نیز به حمایت خود درآورده تا هر یک شانس پیروزی خود را 2 چندان کنند.

نکته قابل اهمیت آن است که «سیلوا» طی سخنانی اعلام کرده که در دور دوم انتخابات از سیاست‌های سوسیال-دموکراتیک «نوس» حمایت کرده و آن را به طور رسمی در جلسه‌ای با حضور اعضای 2 حزب اعلام خواهد کرد.

به گزارش فارس، بر اساس نتایج به دست آمده «دیلما روسف» با کسب 41.59 درصد و «آئسیو نوس» با کسب 33.5 درصد از آراء، 2 کاندید برگزیده در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری برزیل معرفی شدند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن میزان آراء این رقابت به دور دوم کشیده شد.

«مارینا سیلوا» سومین کاندید انتخابات نیز با کسب 21.32 درصد از آراء در همین دوره نخست از صحنه رقابت حذف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول